Ο Jared Leto λάνσαρε τη δική του σειρά με προϊόντα περιποίησης

Τύφλα να 'χει ο Brad Pitt.

Γράφει: Esquire Editors 29 Οκτωβρίου 2022

Τι συμβαίνει με τους διάσημους και τις εταιρείες προϊόντων ομορφιάς; Απ' ό,τι φαίνεται μια νέα ιστορία αγάπης, καθώς στο τέλος θα μετράμε στην παλάμη του ενός χεριού εκείνους που δεν έχουν αποκτήσει το δικό τους beauty brand. Τελευταίος στο trend κατέφθασε ο Jared Leto, ο οποίος λάνσαρε τη δική του σειρά, πριν από μερικές ημέρες.

Ύστερα από τον Brad Pitt, ο οποίος χρησιμοποίησε τις ευεργετικές ιδιότητες των σταφυλιών του Chateau Miraval κρασιού του για μία σειρά προϊόντων περιποίησης για το πρόσωπο, ο Leto αποφάσισε να μοιραστεί τα δικά του μυστικά για τέλεια επιδερμίδα στην ηλικία των 50.

Η συνέχεια στο Madamefigaro.gr

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.