Το καλοκαίρι δεν τελειώνει ποτέ με τη νέα συλλογή Havaianas x New Era

Για την 100ή επέτειό του, το brand New Era ήθελε να συνεργαστεί με μια μάρκα, με την οποία θα μπορούσε να δημιουργήσει μια στυλιστική πρόταση από την κορυφή μέχρι τα νύχια. ‘Ετσι γεννήθηκε η συνεργασία με την Havaianas.

Γράφει: Ναταλί Αντωνίου 02 Σεπτεμβρίου 2020

Όσον κάποιος αναφέρεται σε flip flops, είναι φυσικό επακόλουθο να σκεφτείτε τις Havaianas, την παραδοσιακή Βραζιλιάνικη μάρκα που κατασκευάζει flip flops και σανδαλια για περισσότερο από μισό αιώνα. Από την άλλη πλευρά, όταν μιλάμε για καπέλα, είναι εξίσου απίθανο να μην σκεφτείτε το brand New Era, που φέτος γιορτάζει 100 χρόνια ιστορίας και έχει στη συλλογή του ένα από πιο εμπορικά καπέλα παγκοσμίως, το New York Yankees. Τα δύο κορυφαία brands ενώνουν τις δυνάμεις τους, την παράδοση, την ιστορία και το lifestyle που πρεσβεύουν, για μια ξεχωριστή συνεργασία.

Η Havaianas και η New Era ξεκινούν μια άνευ προηγουμένου, αναπάντεχή και αποκλειστική συνεργασία. Τα δύο brands, ηγέτες στο είδος τους, λανσάρουν μια νέα συλλογή με την ονομασία "Step in Joy". Αυτή η συλλογή αποτελείται από δύο σχέδια που αποτυπώνονται στο εμβληματικό μοντέλο TOP της Havaianas, ένα bucket hat, ένα μονόχρωμο 9FORTTY καπέλο και ένα 9TWENTY καπέλο σε τέσσερις χρωματικές παραλλαγές. Όλα τα είδη της συλλογής έχουν πάνω τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και των δύο brands. Όλες οι δημιουργίες σηματοδοτούν τη σύνδεση της παραλίας που αντιπροσωπεύει η Havaianas με το street style της New Era. Τα προϊόντα σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να γίνουν cool συνδυασμοί μεταξύ τους, καθώς το κάθε σχέδιο flip flop ταιριάζει και με το αντίστοιχο καπέλο.

Για την 100ή επέτειό του, το brand New Era ήθελε να συνεργαστεί με μια μάρκα, με την οποία θα μπορούσε να δημιουργήσει μια στυλιστική πρόταση από την κορφή μέχρι τα νύχια. ‘Ετσι γεννήθηκε η συνεργασία με την Havaianas.

Το καλοκαίρι δεν τελειώνει ποτέ με τη νέα συλλογή Havaianas x New Era

Οι καινοτομίες πάντα εκπλήσσουν τους θαυμαστές και υπόσχονται μια επιτυχημένη συνεργασία, καθώς πρόκειται για δύο εμβληματικές μάρκες, που μιλούν σε όλες τις εθνικότητες και σε όλες τις ηλικίες. "Όταν συζητούσαμε γι’ αυτή τη συνεργασία, το να είμαστε κοντά στο brand New Era φαινόταν απόλυτα φυσικό, καθώς ήταν ήδη μέρος των σχεδίων μας να εστιάσουμε ακόμη περισσότερο στο street style φέτος. Δεδομένου μάλιστα ότι το 2020 είναι επίσης μια πολύ σημαντική χρονιά για την New Era, αυτή η συνεργασία εμπλούτισε ακόμη περισσότερο τα σχέδιά μας. Είναι η πρώτη φορά που η Havaianas θα πουλήσει καπέλα στα καταστήματά της και η New Era θα έχει Havaianas στη συλλογή της. Αυτό είναι και το σπουδαιότερο με στις συνεργασίες: συνδυάζουν δυο διαφορετικούς κόσμους. Το γεγονός ότι η Havaianas είναι ένα εμβληματικό βραζιλιάνικo brand και η New Era αποτελεί σημείο αναφοράς στα streetwear αξεσουάρ έπαιξε αποφασιστικό ρόλο στο να πραγματοποιηθεί αυτή η συνεργασία σε μια τόσο σημαντική στιγμή. Είμαστε σίγουροι ότι η νέα συλλογή θα έχει μεγάλη επιτυχία", αναφέρει η Fernanda Romano, CMO του Ομίλου Alpargatas, όπου ανήκει η Havaianas.

"Η New Era και η Havaianas έχουν πολλά κοινά. Πρόκειται για δύο δημοκρατικές μάρκες, με προϊόντα που λατρεύονται από ανθρώπους που προέρχονται από τελείως διαφορετικά κοινά και έχουν παγκόσμια εμβέλεια, καθώς πωλούνται σε εκατοντάδες χώρες σε όλο τον κόσμο. Ως εκ τούτου, βρήκαμε κοινό έδαφος ώστε να προχωρήσουμε σε αυτή τη συνεργασία και να δημιουργήσουμε ιδιαίτερα προϊόντα σε συνεργασία με την Havaianas για τον εορτασμό της 100ης επετείου της εταιρείας μας, και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Είμαι βέβαιος ότι οι θαυμαστές και των δύο brands θα εκπλαγούν από τον σχεδιασμό των προϊόντων", αναφέρει ο Artur Regen, Γενικός Διευθυντής του brand New Era στην Βραζιλία.

Η απεικόνιση της ταυτότητας των δύο brands

Όταν μιλάμε για μια συνεργασία, από την πρώτη στιγμή το σημαντικότερο είναι η ομαδική δουλειά.

Έτσι, για να μπορέσει να γεννηθεί αυτή η πρωτοεμφανιζόμενη συλλογή, η κάθε λεπτομέρεια δημιουργήθηκε από κοινού. Όλα σχεδιάστηκαν από τα δύο brands μαζί, με σκοπό να προσφέρουν σε θαυμαστές και κοινό την καλύτερη δυνατή εμπειρία: από την οπτική απεικόνιση της ταυτότητας των δύο brands, μέχρι τα σχέδια, την τοποθέτηση των λογοτύπων στα προϊόντα και τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν. Η διαδικασία δημιουργίας ξεκίνησε εστιάζοντας στα δυνατά σημεία του κάθε brand: Τα καπέλα και τις σαγιονάρες, αντίστοιχα. Στη συνέχεια ακολούθησε η δημιουργία ένας χαρακτήρα που πρεσβεύει την ουσία αυτής της συνεργασίας: Havaianas on your feet and New Era on your head (Havaianas στα πόδια σας και New Era στο κεφάλι σας).

Havaianas x New EraΔύο καλλιτέχνες ανέλαβαν να μετατρέψουν την κοινή ταυτότητα που δημιουργήθηκε για αυτή τη συνεργασία σε έργο τέχνης. Έτσι, η streetstyle διάθεση της New Era σε συνδυασμό με την πολύχρωμη, χαρούμενη διάθεση της Havaianas αποτυπώθηκε πάνω σε αυτοκόλλητα. Οι επαγγελματίες εικονογράφοι, Patricia Leda και ο Bruno Menon, αποδέχτηκαν την πρόκληση και συν-δημιουργήσαν τα αυτοκόλλητα που αποτελούν κομμάτι της συλλογής.

Η οπτική επεικόνιση της καμπάνιας, δημιουργήθηκε και πραγματοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία W3haus. "Παρατηρήσαμε τη διάθεση για εξατομίκευση που έχει ο κόσμος, βάζοντας αυτοκόλλητα στους υπολογιστές, τα ρούχα, τα ποδήλατα και τις ιστιοσανίδες τους και θεωρήσαμε ότι θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος να πλησιάσουμε το κοινό και θα ταίριαζε και με το ύφος της συλλογής. Στην πρώτη εσωτερική παρουσίαση, όλοι ήθελαν ένα από αυτά τα αυτοκόλλητα. Η συν-δημιουργία είναι μια από τις διαδικασίες που μας αρέσουν περισσότερο εδώ στην W3, οπότε η ιδέα του να φέρουμε μαζί δύο καλλιτέχνες που θα συνεργαστούν για αυτό τον σκοπό ήταν φυσικό επακόλουθο. Γι 'αυτό καλέσαμε την Patrícia Leda και τον Bruno Menon να δουλέψουν μαζί μας γι’αυτή ην καμπάνια", αναφέρει η Daniele Almeida, creative director της W3haus. Σε αυτήν τη δημιουργική διαδικασία συμμετείχαν φυσικά και τα δύο brands, προτείνοντας τις μασκότ και τα στοιχεία που θα ήθελαν να δουν στα αυτοκόλλητα.

Τα προϊόντα της συλλογής είναι ήδη διαθέσιμα στα ηλεκτρονικά και φυσικά καταστήματα των δύο brands.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η τσάντα ταχυδρόμου δεν έφυγε ποτέ από τη μόδα

Είναι άλλωστε το μοναδικό σχέδιο τσάντας που θα έχει πάντα τα πράγματά σου σε τάξη.

Με τη νέα συλλογή Havaianas x Eastpak επιστρέφαμε στα θρανία

Back to School με μια νέα συνεργασία της Havaianas για μικρούς και μεγάλους.