Πίσω στα θρανία με τις νέες τσάντες Polo και τον Δημήτρη Κυρσανίδη

Φέτος η Polo "πετάει" στα σχολικά θρανία, παρέα με τον πρωταθλητή parkour, Δημήτρη Κυρσανίδη.

Γράφει: Esquire Editors 06 Σεπτεμβρίου 2023

Φέτος, η POLO πετάει! Με πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας της τον
Δημήτρη "DK” Κυρσανίδη, τον πρώτο Παγκόσμιο Πρωταθλητή στην ιστορία
του Parkour, παρουσιάζει την ανανεωμένη- αλλά πάντα διαχρονική- συλλογή της για το 2023.

H εταιρία που είναι ταυτόσημη με την έναρξη της σχολικής χρονιάς από το
1975 μέχρι σήμερα, φέτος εμπνέεται από τον Δημήτρη Κυρσανίδη, την
εκπληκτική πορεία του και την παγκόσμια διάκριση του στο Τόκυο, τολμά
ακόμα παραπάνω και σας προσκαλεί να τολμήσετε κι εσείς…


Ανοίξτε τα φτερά του μυαλού και της φαντασίας σας και πετάξτε…
Ονειρευτείτε, βάλτε στόχους και κυνηγήστε τους. Ζήστε τη ζωή με όλες τις
περιπέτειές της χωρίς φόβο, αλλά με πολύ πάθος… Και αν πέσετε, δεν
πειράζει… Σηκωθείτε και προσπαθήστε ξανά… Γιατί η ζωή είναι μικρές στιγμές ευτυχίας από κατακτήσεις που δεν έρχονται ποτέ χωρίς κόπο και φροντίδα…


Με αυτή τη φιλοσοφία, η POLO συνεχίζει να σχεδιάζει λειτουργικά και ποιοτικά προϊόντα με σεβασμό στο περιβάλλον και φέτος λανσάρει μία πιο τολμηρή από ποτέ.

Χρώματα, σχέδια, γραφικά, υλικά, άνεση, τα στοιχεία που αντικατοπτρίζουν
τη νεανική pop κουλτούρα και την αναδεικνύουν στο έπακρο. Τα πολύχρωμα
iconic σακίδια Polo Originals παρουσιάζονται σε 16 αποχρώσεις, κάνοντας
statement το μαντήλι και τους 12 διαφορετικούς τρόπους για να το φορέσεις. Ο αθλητισμός, το science fiction, το gaming και ο ηλεκτρονικός κόσμος παρόντες και φέτος, όπως και το street style. Βεβαίως, δεν λείπει και το girly στοιχείο με ιδιαίτερα σχέδια, εντυπωσιακές metallic ή απλικέ λεπτομέρειες και κεντήματα με παγιέτες.


Τα στιβαρά τρόλεϊ, σχεδιασμένα ειδικά για τα μικρά παιδιά του Δημοτικού που κουβαλάνε πολλά βιβλία, πάντα παρόντα με νέα εντυπωσιακά σχέδια,
χρώματα και υλικά.


Η σχολική συλλογή συμπληρώνεται από τα eco-friendly σακίδια RPET που
φτιάχνονται από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια και διατίθενται σε 8
υπέροχα χρώματα.


Η λατρεμένη σειρά του νηπιαγωγείου και της προσχολικής ηλικίας είναι ακόμα πιο χαριτωμένη φέτος. Απαλά υλικά, ωραία χρώματα, απίθανα σχέδια, ποικιλία σακιδίων με ζωάκια και φιγούρες στις καλύτερες εκδοχές τους.


Παράλληλα, τσάντες υπολογιστών, κασετίνες, τετράδια, ντοσιέ, organiser,
lunch bags, δοχεία φαγητού και παγούρια σε μία ανεξάντλητη ποικιλία που
συμπληρώνουν τη νέα σχολική συλλογή με την εγγύηση της POLO. Δηλαδή,
την επένδυση σε έρευνα, τεχνογνωσία, καινοτομία, αισθητική, υψηλή
ποιότητα, έμπειρο After Sales Service και αξιοπιστία. Και ασφαλώς την άριστη σχέση ποιότητας- τιμής.


Δώσε μεγάλη προσοχή στις αντιγραφές! Για να μάθεις πώς να ξεχωρίζεις τις
αυθεντικές τσάντες POLO επισκέψου το www.polo.gr/faq/

Tα προϊόντα Polo διατίθενται σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία σε όλη την Ελλάδα.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.