Βρήκαμε τα 'έξυπνα' γυαλιά που φτιάχτηκαν για τους λάτρεις της Ferrari και της Meta

Ή είσαι πολύ μπροστά ή δεν είσαι.

Η συνεργασία μεταξύ της Meta και της Ray-Ban συνεχίζει να κάνει θραύση, με την κυκλοφορία "έξυπνων" γυαλιών που σηματοδοτούν ένα σημείο καμπής στις βιομηχανίες της μόδας και της τεχνολογίας. Σε συνεργασία με τη Scuderia Ferrari, αυτά τα γυαλιά κατακτούν τις καρδιές των fans του στυλ και της καινοτομίας.

Η συνεργασία με τη Ferrari για το Grand Prix του Μαϊάμι

Στο πλαίσιο της νέας σειράς αξεσουάρ της, η Ray-Ban παρουσίασε μια συλλογή από έξυπνα γυαλιά της Meta σε συνεργασία αυτήν τη φορά και με τη Scuderia Ferrari. Αντλώντας έμπνευση από το πάθος και την ταχύτητα του κόσμου της Formula 1, αυτά τα γυαλιά έχουν σχεδιαστεί για να ξεχωρίζουν τόσο στην πίστα, όσο και στους δρόμους. Διαθέσιμα σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς, που αποτίουν φόρο τιμής στο Grand Prix του Μαϊάμι για το 2024, αυτά τα γυαλιά αποτελούν το τέλειο αξεσουάρ για κάθε ντύσιμο.

Βρήκαμε τα 'έξυπνα' γυαλιά που φτιάχτηκαν για τους λάτρεις της Ferrari και της MetaEsquire LAT

Τα Ray-Ban Meta ενσωματώνουν τη λειτουργία Meta AI with Vision, μεταφέροντας την τεχνητή νοημοσύνη στο επόμενο επίπεδο. Αυτή η νέα ενημέρωση επιτρέπει στα γυαλιά να ερμηνεύουν αυτό που βλέπει ο χρήστης, παρέχοντας μια εξατομικευμένη και μοναδική εμπειρία. Από λεζάντες μέχρι την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων, αυτά τα γυαλιά έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιούν την καθημερινή ζωή και να ενισχύουν την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.

Αρμονία μεταξύ στυλ και τεχνολογίας

Με κομψό και λειτουργικό σχεδιασμό, τα έξυπνα γυαλιά Ray-Ban Meta συνδυάζουν άψογα το στυλ και την τεχνολογία. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να προσφέρει τη βέλτιστη απόδοση και άψογη εμφάνιση. Είτε στο γραφείο, είτε στο δρόμο, είτε στο γήπεδο, αυτά τα γυαλιά αποτελούν δήλωση στυλ και συμβολίζουν την καινοτομία.

Με το λανσάρισμα των έξυπνων γυαλιών Ray-Ban Meta σε συνεργασία με τη Scuderia Ferrari, η Meta και η Ray-Ban διευρύνουν τα όρια της μόδας και της τεχνολογίας. Αυτή η συναρπαστική συνεργασία σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής, στην οποία το στυλ και η λειτουργικότητα συμβαδίζουν, προσφέροντας στους χρήστες μια μοναδική και συναρπαστική εμπειρία.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.