
Στην παραλία με την Intimissimi Uomo
Μια βουτιά στην υπέροχη, καλοκαιρινή συλλογή beachwear που ξεχωρίζει για την ποικιλία της σε μοντέλα και σχέδια.

Ποιος δε γνωρίζει την ηρωική φιγούρα ενός άντρα φορτωμένου με ομπρέλες παραλίας, φορητό ψυγείο, φουσκωτά και κάθε είδους απαραίτητο αξεσουάρ, να δυσκολεύεται στην παραλία ενώ η οικογένεια του ήδη διασκεδάζει στη θάλασσα; Η νέα καμπάνια της Intimissimi Uomo, γιορτάζει αυτόν, τον ήρωα των διακοπών, με μια πινελιά χιούμορ και μια μοναδική δόση ρεαλισμού!
Το μαγιό είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής του καλοκαιριού και είναι διαθέσιμο σε τέσσερα μοντέλα – μαγιό βερμούδες, μαγιό σορτς με τετράγωνο κόψιμο, μαγιό σλιπ κοντά μαγιό βερμούδες– σε όλα τα μεγέθη από S μέχρι XXL.
Τα μαγιό βερμούδες έχουν ποικίλα τεχνικά και πρακτικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την ιδανική εφαρμογή: τρεις τσέπες (μια με κούμπωμα Velcro για να κρατάει μικρά αντικείμενα), ένα ρυθμιζόμενο ελαστικό κορδόνι στη μέση, τεχνικό ύφασμα που στεγνώνει γρήγορα, απαλό microfiber lining, και πλαϊνό άνοιγμα.
Η συλλογή beachwear της Intimissimi Uomo πάντα ξεχώριζε για την ποικιλία της σε μοντέλα και σχέδια.
Τα μαγιό με κεντήματα παρουσιάζουν εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες και υψηλής ποιότητας τελειώματα, ιδανικά για αυτούς που αναζητούν μια πινελιά κομψότητας ακόμη και στην παραλία. Η σειρά "Majolica and Paisley” είναι εμπνευσμένη από παραδοσιακά μοτίβα, με περίτεχνα και πολύχρωμα σχέδια που θυμίζουν τα Μεσογειακά κεραμικά. Όσοι αγαπούν τα έντονα prints θα εκτιμήσουν τα στυλ "Maxi Prints”, με έντονα, φωτεινά σχέδια ιδανικά για τα καλοκαιρινά parties ή φεστιβάλ. Η συλλογή δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς τα "Faded and Washed” υφάσματα που χαρακτηρίζονται από faded αποχρώσεις για ένα χαλαρό και μοδάτο look, ιδανικό για βόλτες και aperitifs δίπλα στη θάλασσα.
Η σειρά "Licensing” περιλαμβάνει μαγιό με iconic γραφικά και χαρακτήρες όπως The Simpsons, για να προσθέσουν μια πινελιά χιούμορ στις μέρες στην παραλία. Οι κατηγορίες "Stripes and Geometric patterns” και "Classics”, ιδανικές για κάθε περίσταση, από πρωινές βουτιές σε χαλαρές βόλτες, ξεχωρίζουν για την απλότητά τους και την διαχρονική τους κομψότητα. Το τελευταίο group που περιλαμβάνει η συλλογή είναι τα "Short” μαγιό βερμούδες που προσφέρουν πιο κοντό μάκρος για ένα πιο αθλητικό και δυναμικό look, με έντονα prints που προσθέτουν μια πινελιά καλοκαιρινής χαράς.
Οι επιλογές "μπαμπάς & γιος” επέστρεψαν μετά από την περσινή τους επιτυχία, προσφέροντας ασορτί looks για τους άντρες και τα παιδιά, από το πιο μικρό, 2-3 χρονών, μέχρι 12- 13 χρονών.
Με μια μεγάλη ποικιλία, η συλλογή beachwear της Intimissimi Uomo 2024, καλύπτει τις ανάγκες και προτιμήσεις κάθε άντρα, βοηθώντας τον να επιλέξει το ιδανικό μαγιό. Ετοιμαστείτε να ζήσετε ένα αξέχαστο καλοκαίρι με την Intimissimi Uomo και την beachwear 2024 συλλογή της- επειδή στο τέλος, ακόμη και στους ήρωες της παραλίας αξίζει να χαλαρώσουν με άνεση και στυλ!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.