Η Ray-Ban λάνσαρε συλλεκτική σειρά γυαλιών ηλίου για τη Ferrari
Με αφορμή το χτεσινό Italian Grand Prix της Μόντσα.
To Italian Grand Prix της Μόντσα πραγματοποιήθηκε χθες, Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου κι αν κάτι κρατάμε από τη διοργάνωση είναι δύο πράγματα: τη μεγάλη -αναμενόμενη, βέβαια- αγωνιστική νίκη του Lewis Hamilton και της Mercedes και τη στιλιστική νίκη της Ferrari.
Η Scuderia Ferrari συνεργάστηκε με την Ray-Ban, η οποία δημιούργησε προς τιμήν της ομάδας μία συλλεκτική σειρά γυαλιών ηλίου, εμπνευσμένη από την ενέργεια, τη δύναμη και το αγωνιστικό πνεύμα των "πιλότων" της και την μεθοδολογία αεροδυναμικής σχεδίασης των αυτοκινήτων της.

Η συλλογή αποτελείται από πέντε διαφορετικά μοντέλα, που φέρουν το σήμα της Ferrari και το λογότυπο της Ray-Ban. Είναι τόσο ρετρό, όσο και σύγχρονα και παραπέμπουν στο στυλ των θρυλικών 70s, ενώ οι κόκκινες λεπτομέρειές τους στο χρώμα - σήμα κατατεθέν της Ferrari.


Μπορείς να ανακαλύψεις ολόκληρη την κολεξιόν της Ray-Ban εδώ.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα
Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.