
Η Ray-Ban λάνσαρε συλλεκτική σειρά γυαλιών ηλίου για τη Ferrari
Με αφορμή το χτεσινό Italian Grand Prix της Μόντσα.

To Italian Grand Prix της Μόντσα πραγματοποιήθηκε χθες, Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου κι αν κάτι κρατάμε από τη διοργάνωση είναι δύο πράγματα: τη μεγάλη -αναμενόμενη, βέβαια- αγωνιστική νίκη του Lewis Hamilton και της Mercedes και τη στιλιστική νίκη της Ferrari.
Η Scuderia Ferrari συνεργάστηκε με την Ray-Ban, η οποία δημιούργησε προς τιμήν της ομάδας μία συλλεκτική σειρά γυαλιών ηλίου, εμπνευσμένη από την ενέργεια, τη δύναμη και το αγωνιστικό πνεύμα των "πιλότων" της και την μεθοδολογία αεροδυναμικής σχεδίασης των αυτοκινήτων της.

Η συλλογή αποτελείται από πέντε διαφορετικά μοντέλα, που φέρουν το σήμα της Ferrari και το λογότυπο της Ray-Ban. Είναι τόσο ρετρό, όσο και σύγχρονα και παραπέμπουν στο στυλ των θρυλικών 70s, ενώ οι κόκκινες λεπτομέρειές τους στο χρώμα - σήμα κατατεθέν της Ferrari.


Μπορείς να ανακαλύψεις ολόκληρη την κολεξιόν της Ray-Ban εδώ.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.