
3 cult αξεσουάρ για κομψό office look
Η γραβάτα με κλασικό σχέδιο, τα "καλά" δερμάτινα παπούτσια, ο χαρτοφύλακας.

Το κλασικό formal look είναι μίνιμαλ, κομψό και πατά πάνω σε διαχρονικές αξίες, που ορισμένες εξ αυτών πολλές φορές φαντάζουν κάπως παλιομοδίτικες και ξεπερασμένες ή συντηρητικές και βαρετές. Κοινώς cult.
Πάρε για παράδειγμα τον δερμάτινο χαρτοφύλακα, που μπροστά σε ένα backpack -η αντρική και γυναικεία τσάντα της εποχής μας- δείχνει το λιγότερο "ξενέρωτος". Κι όμως, πρόκειται για ένα διαχρονικό κομμάτι της αντρικής γκαρνταρόμπας, πρακτικό επίσης λόγω των πολλών αποθηκευτικών του χώρων, τουλάχιστον όσον αφορά το καλό ντύσιμο στον εργασιακό χώρο.
Ακολουθούν δύο ακόμα αξεσουάρ, που αν και καθόλου μοντέρνα, ολοκληρώνουν με τον πιο σοφιστικέ τρόπο ένα σύγχρονο, κομψό σύνολο κατάλληλο για τις ώρες που περνάς στο γραφείο.
Το πρώτο είναι η ρετρό γραβάτα με το πουά σχέδιο που φορέθηκε κατά κόρον στις δεκαετίες του '50 και του '60. Προτίμησε το κυρίαρχο χρώμα της να είναι ένα από τα κλασικά της αντρικής μόδας, όπως είναι το σκούρο μπλε, το γαλάζιο και το γκρι.
Το δεύτερο αξεσουάρ είναι τα brogues. Τα δερμάτινα παπούτσια με τις οπές, που η ιστορία τους ξεκίνησε στους υγρούς ιρλανδικούς βάλτους και το στυλ τους παραπέμπει σε εκείνο του παλιού Χόλιγουντ. Τι να προσέξεις για να τα φορέσεις σωστά; Πρώτον, όσο πιο μεγάλες οι τρύπες, τόσο πιο casual και λιγότερο formal είναι το παπούτσι. Δεύτερον, το μαύρο χρώμα στα brogues είναι πολύ αυστηρό για casual ντύσιμο, ενώ το ανοιχτό καφέ πολύ casual για κοστούμι.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.