Τα τσαντάκια μέσης ήρθαν για να μείνουν

Επέστρεψαν με φόρα από τα 80s στο σήμερα χάρη στους μεγαλύτερους οίκους μόδας.

Για κάποιους είναι η επιτομή της πρακτικότητας και της άνεσης. Για κάποιους άλλους είναι ό,τι πιο κακόγουστο έχει "γεννήσει" η βιομηχανία της μόδας. Ο λόγος για το τσαντάκι μέσης, γνωστό και ως "μπανάνα", που φορέθηκε κατά κόρον στα '80s και '90s και ήδη από το 2017 έχει επιστρέψει στο προσκήνιο των τάσεων.

Τα τσαντάκια μέσης ήρθαν για να μείνουν
Balenciaga 

Την επάνοδό του οφείλει σε μερικούς από τους μεγαλύτερους οίκους, όπως είναι ο Gucci, ο Balenciaga και ο Prada. Ο πρώτος μάλιστα ήταν εκείνος που το επαναλάνσαρε το φθινόπωρο του 2017 στις γυναικείες συλλογές του.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Prada (@prada) on

Φέτος, τα τσαντάκια μέσης πρωταγωνιστούν τόσο στις γυναικείες, όσο και στις αντρικές κολεξιόν για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, απειλώντας την κυριαρχία του backpack.

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να φορέσεις την "μπανάνα":

  1. Στη μέση
  2. Χιαστί
  3. Στον ώμο
ΤΣΑΝΤΑ ΜΕΣΗΣ
Salvatore Ferragamo
ΤΣΑΝΤΑ ΜΕΣΗΣ
Marni 
ΤΣΑΝΤΑ ΜΕΣΗΣ
MSGM

 

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.