
Η old school επιστροφή της τιράντας
Φέτος τον χειμώνα, ένα από τα κατεξοχήν ρετρό αξεσουάρ του sartorial look επανακάμπτει στο αντρικό στυλ.

Παντελόνια με πιέτες, κοτλέ σακάκια και παντελόνια, χοντρές μάλλινες ζακέτες, εμπριμέ γιλέκα/καζάκες, φαρδιά μακριά παλτό, μαύρα δερμάτινα Penny loafers, bolo ties (καουμπόικες γραβάτες). Τι κοινό έχουν όλα τα παραπάνω; Είναι μερικά από τα κομμάτια που πρωταγωνιστούν στο αντρικό στυλ τη φετινή σεζόν, αλλά κι εκείνα που είναι συνδεδεμένα με περασμένες δεκαετίες, με το παρωχημένο ντύσιμο των παππούδων μας. Στη λίστα αυτή έρχεται τώρα να προστεθεί η τιράντα.

Το old school αξεσουάρ-σήμα κατατεθέν του sartorial look στα 20s πρωτοεμφανίστηκε το 1822 στη Βρετανία. Στη δεκαετία του 1930 αντικαταστάθηκε στις προτιμήσεις των αντρών από τη ζώνη, μιας και η χρήση του ήταν ξεκάθαρα πρακτική –να συγκρατεί το παντελόνι στη θέση του ειδικά στους άντρες που είχαν κοιλιά- και κάπου στα 70s επανήλθε στο προσκήνιο για να χαθεί ξανά στα άδυτα της μόδας και να βρεθεί σήμερα και πάλι στο προσκήνιο των τάσεων.

Πώς θα υιοθετήσεις τις τιράντες στο ντύσιμό σου; Αρχικά ας ξεκαθαρίσουμε το εξής: Δεν χρειάζεται να φορέσεις κοστούμι για να τις πιάσεις στο παντελόνι σου. Αυτός είναι ένας κανόνας που η σύγχρονη αντρική μόδα δεν ακολουθεί. Οι τιράντες μπορούν σταθούν και μόνες τους χωρίς το σακάκι, ακόμα και χωρίς το πουκάμισο φορεμένες πάνω από polo shirt ή ελαφρύ πουλόβερ και ζιβάγκο.

Μπορούν να φορεθούν ακόμα και με αυτόν τον τρόπο.
Ένα ακόμα πράγμα που πρέπει να γνωρίζεις είναι ότι υπάρχουν δύο ειδών τιράντες: εκείνες με το κλιπ και εκείνες με τις δερμάτινες διχάλες. Προτίμησε το στυλ κουμπώματος που κάθεται καλύτερα στο σώμα σου.
Τέλος, μην τις συνδυάζεις ποτέ με ζώνη. Είναι κακόγουστη υπερβολή.
Φωτογραφίες © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.