
Οι εμβληματικοί δείκτες "χιονονιφάδας" της Tudor
Οι δείκτες "Snowflakes" της ελβετικής ωρολογοποιίας πρωτοεμφανίστηκαν το 1969 και γιορτάζουν τα 50 τους χρόνια.

Το ντεμπούτο τους έγινε το 1969, ενώ ο οίκος Tudor συνέχισε να τους χρησιμοποιεί αποκλειστικά για τα καταδυτικά του ρολόγια μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '80. Ωστόσο, μια τέτοια υπογραφή όφειλε να επιστρέψει κι έτσι, το 2012 με αφορμή την Έκθεση της Βασιλείας, ο σχεδιασμός των "Snowflakes" επανήλθε με το λανσάρισμα τόσο του ρολογιού Black Bay όσο του και του μοντέλου Pelagos, στα οποία φιγουράρουν οι εμβληματικοί δείκτες "χιονονιφάδας".

Η ιστορία τους έχει ως εξής: Το ρομβοειδές αυτό σχήμα στους ωροδείκτες πρωτοσυνόδεψε αποκλειστικά δύο καταδυτικά μοντέλα της Tudor το 1969. Ήταν καινοτόμο όχι μόνο λόγω της πρωτοτυπίας του σχεδίου, αλλά και χάρη στο μεγαλύτερο μέγεθος και το φωσφορίζον υλικό που έκαναν τους δείκτες εξαιρετικά ευανάγνωστους σε συνθήκες όπου επικρατούσε σκοτάδι, όπως λόγου χάρη, στα βάτη της θάλασσας. Την ονομασία ωστόσο την έλαβε τη δεκαετία του '90, όταν οι λάτρεις των καταδυτικών μοντέλων της μάρκας άρχισαν να αναφέρονται στο συγκεκριμένο σχήμα ως "Snowflake", επειδή θυμίζει νιφάδα χιονιού.

Δεν είναι τυχαίο που προσέλκυσε πολλούς θαυμαστές και συλλέκτες, αφού το χρησιμοποιούσαν εκτενώς οι καταδύτες του Γαλλικού Ναυτικού μέχρι τα μέσα του 2000. Επιπλέον, μερικά από τα μεγαλύτερα ναυτικά σώματα του κόσμου έχουν προτιμούν τους δείκτες "χιονονιφάδας", συμπεριλαμβανομένων εκείνων των ΗΠΑ, του Καναδά και της Ιταλίας.
Τα 50 χρόνια από την εμφάνιση των δεικτών "Snowflake" είναι μια πολύ καλή αφορμή για να γιορτάσει το μοναδικό αυτό design η Tudor, καθώς αποτελεί ένα χαρακτηριστικό που εύκολα ξεχωρίζει. Πλέον, έχει αναδειχθεί στο πιο αναγνωρίσιμο αλλά και αποκλειστικό σχεδιαστικό στοιχείο του οίκου και κάθε φαν μπορεί να το απολαύσει στις σειρές Black Bay και Pelagos.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.