Η νέα συλλογή της Diesel βάφεται στα χρώματα του Pride

Αποτελείται από 49 καλοκαιρινά ρούχα, εσώρουχα και αξεσουάρ.

Γράφει: Esquire Editors 11 Ιουνίου 2020

Η DIESEL λανσάρει την capsule συλλογή DIESEL 2020 αφιερωμένη στο Pride, που αποτελείται από 49 κομμάτια συνολικά. Σε μια εποχή που οι εορτασμοί και οι συγκεντρώσεις μπορεί να μη γίνονται όπως κάποτε, η DIESEL σκοπεύει να στηρίξει το Pride ακόμα περισσότερo. Το να είμαστε o εαυτός μας δεν πρέπει να είναι θέμα υπό συζήτηση και δεν επιδέχεται κρίση ή έγκριση - ούτε θα πρέπει να υποτιμάται το Pride με οποιοδήποτε τρόπο όταν η κοινωνία αντιμετωπίζει νέα εμπόδια και δυσκολίες. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να αναλάβουμε δράση για την ελευθερία και δίκαιη αντιμετώπιση όλων.

Η νέα συλλογή της Diesel βάφεται στα χρώματα του Pride

Το 2020 σηματοδοτεί τη δεύτερη σεζόν που η DIESEL σχεδίασε μια capsule συλλογή αφιερωμένη στο Pride. Κατά κύριο λόγο, αποτελείται από εσώρουχα, μαγιό και αξεσουάρ. Στη συλλογή περιλαμβάνονται σλιπ μπόξερ, μπικίνι, λουράκια, κάλτσες, καπέλα, μπλουζάκια, κορμάκια, σορτς, γυαλιά ηλίου και ρολόγια.

DIESEL 2020 PRIDE
DIESEL 2020 PRIDE

Δύο εφαρμογές του DIESEL λογότυπου εμφανίζονται παντού. Ενα κυκλικό ουράνιο τόξο με τη φράση "Diesel Only The Brave" και το "DIESEL For Successful Loving"(το λογότυπο που αναδιατυπώθηκε για το PRIDE), πάντα στα χρώματα του ουράνιου τόξου.

DIESEL 2020 PRIDE

Βασικές αξίες της Diesel ήταν πάντα η ποικιλομορφία και η διαφορετικότητα και δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία για να εορταστούν αυτές οι αξίες απο το Pride. Και, με την κλιμάκωση του COVID-19, η Diesel στοχεύει να διαδώσει αυτό το μήνυμα πιο δυνατά και πιο καθαρά από ποτέ.

DIESEL 2020 PRIDE

Για να δημιουργηθούν τα video και οι φωτογραφίες, η DIESEL ακολούθησε τις οδηγίες κοινωνικής απόστασης υγείας και ασφάλειας.

Όλα έχουν δημιουργηθεί από άτομα LGBTQI + σε όλο τον κόσμο: Harlow Monroe; Sofia Malamute; Stella Lucia; Kai Isiah Jamal; Saro and Ian Isiah. Ο καθένας δημιούργησε εικόνες στο δικό του σπίτι.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stella Lucia (@stellaluciadeopito) on

Ως κομμάτι των εορτασμών του μήνα Pride, η DIESEL θα συνεργαστεί με το παγκοσμίου φήμης Club Quarantine για το πρώτο 24ωρο παγκόσμιο ψηφιακό πάρτι στα τέλη Ιουνίου, συνδέοντας πολλές πόλεις σε όλο τον κόσμο μέσω του Zoom. Η κοινωνικοποίηση έχει αλλάξει δραστικά - βρισκόμαστε στην digital εποχή, και, μέσω της ψηφιακής καινοτομίας, η DIESEL και το Club Quarantine αποδεικνύουν ότι, ανεξάρτητα από το τι ή πού, η κοινότητα είναι ενεργή.


Η DIESEL 2020 Capsule Collection αφιερωμένη στο Pride είναι διαθέσιμη στα Diesel store Golden Hall, Diesel store Αγίας Σοφίας 12 Θεσσαλονίκη, Diesel store Χανιά καθώς και στο Diesel.com

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.