Η πρώτη βιώσιμη συλλογή του οίκου Gucci

Η Gucci Off the Grid είναι φτιαγμένη από βιώσιμα υλικά και συνοδεύεται από μια καμπάνια που εκφράζει την ανάγκη του ανθρώπου για επιστροφή στη φύση.

Γράφει: Esquire Editors 17 Ιουνίου 2020

O οίκος Gucci λανσάρει την πρώτη sustainable συλλογή του. Η Gucci Off the Grid είναι η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά που δημιούργησε ο Alessandro Michele προκειμένου να υποστηρίξει το όραμα του label για μια κυκλική και πιο βιώσιμη παραγωγή. 

Σχεδιάστηκε για όσους ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και έχει φτιαχτεί από ανακυκλωμένα, οργανικά, βιοδιασπώμενα και βιώσιμα υλικά, όπως το ECONYL®, ένα νάυλον που παράγεται από δίχτυα και απόβλητα. 

Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.