
Τα αντρικά μαγιό της Intimissimi Uomo για το φετινό καλοκαίρι
Τροπικά prints, διάσημα καρτούν και φλούο χρώματα.

Η νέα συλλογή Beachwear 2020 της Intimissimi Uomo επανερμηνεύει κλασικά κομμάτια της μόδας με ένα σύγχρονο και παιχνιδιάρικο στιλ, για ένα καλοκαίρι γεμάτο ζωντάνια. Είναι εμπνευσμένη από την Αφρική και τους τροπικούς προορισμούς. Macro prints με ζώα της σαβάνα, εξωτικά δέντρα και φρούτα με καμουφλάζ style ένθετα.


Τα cartoon εξακολουθούν να αποτελούν τάση: ακόμα μία σεζόν που το brand συνεργάζεται με την Disney και επιλέγει τον Mickey Mouse και άλλους αστείους χαρακτήρες από τα κινούμενα σχέδια Looney Tunes.


New in: η νέον τάση. Φλούο χρώματα - πράσινο, κίτρινο και ροζ – εμφανίζονται για πρώτη φορά στην beachwear συλλογή για να προσθέσουν pop mood στα καλοκαιρινά looks και να αναδείξουν την ηλιοκαμένη επιδερμίδα σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.