Τα αντρικά μαγιό της Intimissimi Uomo για το φετινό καλοκαίρι
Τροπικά prints, διάσημα καρτούν και φλούο χρώματα.
Η νέα συλλογή Beachwear 2020 της Intimissimi Uomo επανερμηνεύει κλασικά κομμάτια της μόδας με ένα σύγχρονο και παιχνιδιάρικο στιλ, για ένα καλοκαίρι γεμάτο ζωντάνια. Είναι εμπνευσμένη από την Αφρική και τους τροπικούς προορισμούς. Macro prints με ζώα της σαβάνα, εξωτικά δέντρα και φρούτα με καμουφλάζ style ένθετα.


Τα cartoon εξακολουθούν να αποτελούν τάση: ακόμα μία σεζόν που το brand συνεργάζεται με την Disney και επιλέγει τον Mickey Mouse και άλλους αστείους χαρακτήρες από τα κινούμενα σχέδια Looney Tunes.


New in: η νέον τάση. Φλούο χρώματα - πράσινο, κίτρινο και ροζ – εμφανίζονται για πρώτη φορά στην beachwear συλλογή για να προσθέσουν pop mood στα καλοκαιρινά looks και να αναδείξουν την ηλιοκαμένη επιδερμίδα σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.