LV² collection, η πρώτη συνεργασία του Virgil Abloh στον Louis Vuitton

Η νέα ανδρική συλλογή του γαλλικού οίκου αποτελεί το πρώτο fashion collaboration του Virgil Abloh. Η επιτυχία της είναι δεδομένη.

Στην πρώτη του συνεργασία από τότε που ανέλαβε τα ηνία της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του αντρικού τμήματος του Louis Vuitton, ο Virgil Abloh ενώνει τις δυνάμεις του με τον Nigo, τον Ιάπωνα σχεδιαστή, μουσικό παραγωγό και dj και μαζί δημιουργούν την LV² collection.

Μένοντας πιστοί στις διαχρονικές αξίες του γαλλικού οίκου, οι δύο σχεδιαστές προσφέρουν μία ανανεωτική διάθεση τόσο στα κομμάτια που απαρτίζουν την ένδυση όσο και σε εκείνα της υπόδησης και των δερμάτινων ειδών του οίκου.

LV² collection, η πρώτη συνεργασία του Virgil Abloh στον Louis Vuitton

Στη συλλογή πρωταγωνιστεί το denim ύφασμα σε παντελόνια, τζάκετ, πουκάμισα και καπέλα και το δέρμα σε υποδήματα –derbies, loafers, moccasin-style ankle boots– και τσάντες – keepall, backpacks, crossbody, σακβουαγιάζ. Εκείνο το στοιχείο, ωστόσο, που έχει κυρίαρχο ρόλο σε όλα τα items της σειράς είναι το μοτίβο που τα ντύνει – καλύτερα ο συνδυασμός αυτού, που εξηγεί ουσιαστικά τον τίτλο που αποδόθηκε στη συλλογή, LV²: το κλασικό μονόγραμμα του Louis Vuitton "παντρεύεται" όχι με το χαρακτηριστικό καρό pattern (Damier check), αλλά με μία διαφορετική, στρογγυλεμένη απεικόνισή του, δημιουργία του Nigo. Μία ακόμα δημιουργία του είναι η "LV Made" Duck, που είναι εμπνευσμένη από το χαρακτηριστικό μοτίβο πάπιας του fashion brand του, Human Made, και τη συναντάμε ως διακοσμητικό στις λαβές στις τσάντες και στο καντράν του ρολογιού Tambour Horizon LV² animation, αλλά και ως κλιπ γραβάτας στα tailoring κομμάτια της συλλογής.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.