Break the Rules: Τα Prince Oliver περνούν στη νέα εποχή

Παρουσιάζουν τη νέα τους επικοινωνιακή ταυτότητα, "Break the Rules", ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της νέας καλοκαιρινής συλλογής 2020, εγκαινιάζοντας τη νέα εποχή του brand, αλλά και μια καινούρια φιλοσοφία στη σχέση του κάθε ανθρώπου με τη Μόδα.

Γράφει: Esquire Editors 09 Ιουλίου 2020

Η νέα ταυτότητα είναι ένας φόρος τιμής στην ατομικότητα και στην ελευθερία της προσωπικής έκφρασης, ενώ ταυτόχρονα εξερευνά τις πολλαπλές πτυχές του εαυτού μας, καλώντας μας να σπάσουμε τους συμβατικούς κανόνες -με σταθερά προαπαιτούμενα, όμως, την ουσιαστική γνώση και τον σεβασμό. Άλλωστε, η σύγχρονη αισθητική προσέγγιση στη Μόδα είναι περισσότερο ελεύθερη και πιο ανοικτή από ποτέ. Για αυτό και δεν μπορείς να ζεις με τους κανόνες των άλλων, αλλά οφείλεις να ξεφύγεις από την τυποποίηση. Το "άψογο" στυλ δίνει πλέον τη θέση του στο προσωποποιημένο -ακόμη και στο επιμελώς ατημέλητο- και κανείς δεν δικαιούται να μιλάει ως αυθεντία, αλλά ούτε και να θέτει κανόνες.

Κινούμενη σε αυτό το πνεύμα, η καινούρια κολεξιόν γιορτάζει την πεποίθηση της μελετημένης και προσεγμένης ανατροπής που απογειώνει το συνολικό look χωρίς να γίνεται επιθετική, πετυχαίνοντας τελικώς να συνδυάσει τον fashion-forward ρυθμό του brand με το εκλεπτυσμένο ιταλικό DNA του οίκου.

Break the Rules: Τα Prince Oliver περνούν στη νέα εποχή

Η συλλογή περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, εσώρουχα, μαγιό, πετσέτες θαλάσσης, προσθέτοντας ένα φρέσκο twist σε κλασικά casual σχέδια, αλλά και premium προσεγγίσεις στην tailored συλλογή. Polos σε ανεπανάληπτη χρωματική παλέτα και τέλειο fit για κάθε σιλουέτα, t-shirts με διακριτικά logos και prints, chinos και λινά πουκάμισα σε παστέλ αποχρώσεις, επίσημα βραδινά φορέματα, γυναικείες και ανδρικές τσάντες από οικολογικό δέρμα, μινιμαλιστικά και glamorous σανδάλια, tropical μαγιό, wool touch κοστούμια με χειροποίητα τελειώματα, εντυπωσιακοί χρονογράφοι ιαπωνικής κατασκευής είναι ορισμένες από τις νέες αφίξεις της συλλογής.

Κεντρικά πρόσωπα της Συλλογής Prince Oliver Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 είναι τρεις καταξιωμένοι εκπρόσωποι του ελληνικού μόντελινγκ, με διεθνή καριέρα. Ο Ηλίας Αβαντήρας, ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος και η Μαριλένα Μπαϊραμπά πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, δίνοντας το προσωπικό τους στίγμα και το απόλυτα δικό τους καλλιτεχνικό αποτύπωμα.

prince oliver

Η διαφημιστική καμπάνια της νέας επικοινωνιακής ταυτότητας και της θερινής συλλογής υποστηρίζεται από digital, social, print και outdoor ενέργειες. Στο πλαίσιο της νέας "Break the Rules" φιλοσοφίας του brand, τα Prince Oliver υποστηρίζουν την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου, την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, την Ομάδα και τους Αθλητές, αλλά και αθλητικές διοργανώσεις όπως τα TRIMORE Sport Events. Τέλος, στέκονται δίπλα στον καταναλωτή και την αμήχανη -λόγω της πανδημίας- αυτή περίοδο, προσφέροντας για λίγες μέρες όλα τα προϊόντα της νέας συλλογής με έκπτωση 50%, αλλά και με μεγάλα bazaar σε last pieces προηγούμενων συλλογών.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Η νέα συλλογή Cloud Series της Woolrich είναι εμπνευσμένη από τις ανάγκες της σημερινής ζωής σε κίνηση

Βασισμένη στην παράδοση αλλά εμπνευσμένη από τις ανάγκες της σημερινής ζωής σε κίνηση, όπου η άνεση είναι απαραίτητη, ακόμα και στο κέντρο της πόλης, η συλλογή εξελίσσει τις εμβληματικές σιλουέτες σε πιο ελαφριές, ευέλικτες και δυναμικές μορφές.

Η GANT παρουσιάζει το ανανεωμένο Outlet κατάστημά της στο Designer Outlet Athens με το νέο global concept της μάρκας

Η GANT εγκαινιάζει το ανανεωμένο της Outlet στο Designer Outlet Athens, προσφέροντας μοντέρνα εμπειρία αγορών και premium συλλογές ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ σε προνομιακές τιμές.

Εγκαίνια 2 νέων καταστημάτων Brooks Brothers & Replay στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

BROOKS BROTHERS και REPLAY εγκαινίασαν από κοινού τα νέα καταστήματα τους που στεγάζονται στον ισόγειο χώρο του εμβληματικού ξενοδοχείου Electra Palace, στην πλατεία Αριστοτέλους στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, και αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς.

Η Marks & Spencer αναβαθμίζει την εμπειρία στα καταστήματά της στην Ελλάδα με στοχευμένες επενδύσεις υψηλής αισθητικής

"Μέσα από αυτές τις στοχευμένες ανανεώσεις, ενισχύουμε την εμπειρία αγορών με έναν τρόπο που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τη ζεστασιά και την αυθεντικότητα του brand."

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.