Η μικρού μήκους ταινία του Louis Vuitton για την αντρική συλλογή S/S 2021

O Virgil Abloh πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά γυρίζοντας ένα εναρμονισμένο με την πραγματικότητα teaser trailer της Message In A Bottle collection.

Την ώρα που οι περισσότεροι οίκοι μόδας -Gucci, Saint Laurent–ανακοινώνουν την πρόθεσή τους από εδώ και στο εξής να μην ακολουθούν τις συνηθισμένες ημερομηνίες της βιομηχανίας της μόδας για την παρουσίαση των εποχικών τους συλλογών, σε μία προσπάθεια να ξεκινήσουν να δημιουργούν ρούχα που η εποχικότητα δεν τα αγγίζει, ο Louis Vuitton προχώρησε ένα βήμα παραπέρα με αφορμή το λανσάρισμα της αντρικής σειράς Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 δια χειρός του καλλιτεχνικού διευθυντή Virgil Abloh. 

Υπο κανονικές συνθήκες, η Message In A Bottle collection θα παρουσιαζόταν στο fashion show του οίκου τον προηγούμενο μήνα στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Με την πανδημία του κορονοϊού όμως να ανατρέπει κάθε σχέδιο και προγραμματισμό, ο Abloh αποφάσισε να μας αποκαλύψει σταδιακά τη συλλογή μέσα στους επόμενους μήνες, τόσο με φυσικό, όσο και με ψηφιακό τρόπο.

Η αρχή έγινε μέσα από μία μικρού μήκους ταινία που φέρει τον τίτλο The adventures of Zoooom with friends. 

Στις 6 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί το ντεφιλέ του οίκου στην Σανγκάη και αργότερα προς τα τέλη της χρονιάς, το ταξίδι της συλλογής θα συνεχιστεί στο Τόκιο, όπου και θα ολοκληρωθεί.


φωτογραφία Louis Vuitton / Dani Bastidas

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.