"Ο ταλαντούχος κύριος Ρίπλεϊ", το διαχρονικό στυλ των πρωταγωνιστών του

21 χρόνια μετά, το στυλ των πρωταγωνιστών αποτελεί ένα case study για την κομψότητα στο πέρασμα του χρόνου.

Ήταν μια δυνατή χρονιά για το σινεμά όταν ο Ταλαντούχος κύριος Ρίπλεϊ έκανε το ντεμπούτο πριν από 21 χρόνια στις κινηματογραφικές αίθουσες. Ο Matt Damon, ο Jude Law και η Gwyneth Paltrow αιχμαλώτισαν τους θεατές ως Tom Ripley, Dickie Greenleaf και Marge Sherwood στην ταινία The Talented Mr. Ripley. Τοποθετημένη στο σκηνικό της ιταλικής Ριβιέρας, στα τέλη της δεκαετίας του ΄50, η ταινία ακολουθεί έναν Αμερικανό μικροαπατεώνα που σκοτώνει το πλουσιόπαιδο που τον φιλοξενεί και οικειοποιείται την ταυτότητά του. 

Η ταινία, που αποτελεί αρκετά πιστή διασκευή του ομώνυμου βιβλίου της Πατρίσια Χάισμιθ, έλαβε πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ, μεταξύ των οποίων Διασκευασμένου Σεναρίου και Β' Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του Jude Law. Κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους των Ηνωμένων Πολιτειών στις 25 Δεκεμβρίου 1999, έλαβε εξαιρετικά σχόλια από τους κριτικούς και σημείωσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία. Είκοσι χρόνια μετά όμως, φαίνεται ότι η ταινία έμεινε στη μνήμη μας για τη διαχρονική μόδα και τις στυλιστικές επιλογές των πρωταγωνιστών. 

Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.