
Στο νέο κατάστημα Intimissimi Uomo στην Κηφισιά
Πρόκειται για το 4ο κατάστημα που ανοίγει η εταιρεία στην Ελλάδα.

Τo brand INTIMISSIMI UOMO αποτελεί μέρος του CALZEDONIA GROUP.
Aπευθύνεται αποκλειστικά στον άντρα με συλλογές underwear, easywear, κάλτσες και μαγιό που προτείνουν ένα σύγχρονο αντρικό στυλ. Η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυό της ανοίγοντας στην Κηφισιά το 4ο κατάστημα μετά την επιτυχημένη πορεία των 3 προηγούμενων concept store που άνοιξαν τον Μάρτιο του 2018 στα εμπορικά κέντρα Τhe Mall Athens και Mediterranean Cosmos και τον Φεβρουάριο του 2019 στο Χαλάνδρι.
Η ανδρική συλλογή βασίζεται σε μια μεγάλη ποικιλία υφασμάτων, ειδικά σχεδιασμένων έως και την τελευταία λεπτομέρεια για να προσφέρουν άνεση, πρακτικότητα και στιλ. Στόχος του brand είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά εσωρούχων και outerwear, πιτζάμες, κάλτσες αλλά και μαγιό – προσφέροντας την επιλογή στον σύγχρονο άντρα να βρίσκει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για όλες τις ώρες της μέρας.

Το INTIMISSIMI UOMO είναι ένα από τα 5 brands που εισάγει στην ελληνική αγορά ο όμιλος CALIN GROUP (CALZEDONIA, INTIMISSIMI, TEZENIS και FALCONERI). Στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση και την μεγάλη εκδήλωση ενδιαφέροντος των πελατών που κινούνται στην ευρύτερη περιοχή των βορείων προαστίων. Τo brand διαθέτει σήμερα 195 σημεία πώλησης διεθνώς, σε 24 χώρες ενώ στο μέλλον θα αναπτυχθεί κι άλλο στην Ευρώπη.
ΙΝΤΙΜΙSSIMI UOMO STORES
-
Κολοκοτρώνη 10, Εμπορικό Κέντρο ‘’Κερασιές’’, Κηφισιά, 2108080334
-
Χαϊμαντά 14, Χαλάνδρι, 210 6855391
-
Ανδρέα Παπανδρέου 35, Εμπορικό Κέντρο "The Mall Athens", Μαρούσι 210 6197705
-
11ο Χλμ. εθνικής οδού Θεσ/νίκης-Ν. Μουδανιών, Εμπορικό Κέντρο "Mediterranean Cosmos", Θεσσαλονίκη, 2310 478883
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.