Τα νέα μαγιό της Vilebrequin είναι εμπνευσμένα από το ελληνικό καλοκαίρι
Το fashion brand λανσάρει δύο διαφορετικά αντρικά σχέδια αφιερωμένα στην Ελλάδα και την Μύκονο.
H Vilebrequin, που ξεκίνησε πριν από 45 χρόνια από το Saint-Tropez και έχει κατακτήσει αυτή τη στιγμή τον κόσμο του beachwear παγκοσμίως, για άλλη μια χρονιά εκδηλώνει την αγάπη της για την Ελλάδα, δημιουργώντας δύο νέα, αντρικά μαγιό: ένα Limited edition μαγιό σχεδιασμένο αποκλειστικά για τη χώρα μας και ένα ακόμα που είναι αφιερωμένο στο Νησί των Ανέμων.
Η κύρια έμπνευση για τη δημιουργία του πρώτου είναι το ελληνικό "Evil Eye" που με φαντασία γίνεται μέρος ενός γαλάζιου ψαριού, αποτυπωμένο όπως θα το ζωγράφιζε ένα μικρό παιδί. Αποτελείται από άπλετους τόνους του μπλε που μας θυμίζουν το βυθό της θάλασσας μας, τον καταγάλανο ουρανό της χώρας μας, αλλά περισσότερο από όλα κάτι που όλοι αγαπάμε πολύ, το ελληνικό καλοκαίρι.

Το δεύτερο συλλεκτικό μαγιό της εταιρείας που είναι βαμμένο με τα χρώματα του ελληνικού καλοκαιριού είναι αφιερωμένο στη Μύκονο με τον εμβληματικό πελεκάνο να είναι κεντημένος πάνω του.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.