
O Andrea Della Valle είναι από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Made in Italy
O President της Hogan και Vice President του Tod’s Group μιλά για το concept της 'λειτουργικής πολυτέλειας', τη σημασία του Made in Italy και το πάθος του για την αρχιτεκτονική.

Πίσω από κάθε μεγάλο brand, κρύβεται πάντα ένας σημαντικός άνθρωπος με συγκεκριμένο όραμα και ακατανίκητο πάθος για καινοτομία. Έτσι και με την εταιρεία Hogan, παγκόσμιο κυρίαρχο του σύγχρονου footwear (και όχι μόνο!), που δημιουργήθηκε από την ανάγκη του Andrea Della Valle να "μιλήσει" μια νέα γλώσσα στο χώρο της μόδας. Αυτήν που συνδυάζει την πολυτέλεια με τη χαλαρότητα και τη διαχρονικότητα με τη λειτουργικότητα. Από το 1986 μέχρι σήμερα, ο Andrea, αδελφός του Diego Della Valle, δεν έχει σταματήσει να αφουγκράζεται τις τάσεις και να παντρεύει τη μόδα με πράγματα που αγαπάει, όπως η αρχιτεκτονική, για να δημιουργήσει ένα brand που είναι απόλυτο πρότυπο και ένας από τους πιο δυνατούς εκπροσώπους του Made In Italy.
Πώς είναι μια τυπική μέρα για εσάς στο γραφείο και πώς σας επηρέασε o Covid-19; Καθώς περνάω το μεγαλύτερο κομμάτι του χρόνου μου στην εταιρεία, προσπαθώ να προγραμματίζω την κάθε μέρα, ώστε να είναι αφιερωμένη σε ένα κομμάτι της δουλειάς: design, παραγωγή, πωλήσεις κ.λπ. Ο Covid μας ανάγκασε να επανεξετάσουμε όλο το σύστημά μας, δίνοντας απόλυτη προτεραιότητα στην υγεία των υπαλλήλων μας και των οικογενειών τους. Η πανδημία μάς έμαθε να είμαστε ήρεμοι και υπομονετικοί, ενώ μας έδωσε την ευκαιρία να περάσουμε χρόνο με τους δικούς μας ανθρώπους.
Ιδρύσατε τη Hogan το 1986, "τη σωστή στιγμή" όπως έχετε πει. Πώς εξελίχθηκε η εταιρεία από τότε; Η Hogan λάνσαρε πρώτη το concept του luxury sneaker στα μέσα του ‘80, ένα concept που παραμένει σημαντικό για το DNA της εταιρείας, αλλά και κάτι τόσο επίκαιρο στην τωρινή μόδα. Από τότε, η εταιρεία είναι πρωτοπόρα στο "casual elegance", ένα αστικό look που είναι καθαρό, εκλεπτυσμένο αλλά χαλαρό. Κάθε σεζόν εξελίσσουμε αυτό το concept, εξερευνώντας όλους τους τομείς του cool casual wear για κάθε περίσταση. Η δύναμη του brand όλα αυτά τα χρόνια έγκειται στο ότι επενδύουμε σε iconic προϊόντα που έχουν διαχρονική αξία. Αγαθά με ξεχωριστό design και γοητεία που κρατάει. Σήμερα, όπως και τότε, το lifestyle της Hogan παραμένει μια συμπεριφορά, ένας τρόπος ντυσίματος που επιτρέπει σε σύγχρονους, ubran chic άντρες και γυναίκες να νιώθουν άνετα και να δείχνουν στα καλύτερά τους.


Τι σημαίνει για εσάς το Made in Italy και ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει στο μετά-Covid κόσμο; Το Made in Italy σημαίνει τελειότητα, πάθος για εξαιρετική ποιότητα, savoir-faire, δεξιοτεχνία. Η πανδημία έχει επιφέρει μεγάλες δυσκολίες σε μικρές επιχειρήσεις, βάζοντας σε ρίσκο την επιβίωσή τους. Είναι καθήκον όλων, λοιπόν, να υποστηρίξουμε την εθνική κληρονομιά μας που αναγνωρίζεται διεθνώς.

Κατά πόσο έχει επηρεάσει η αγάπη σας για την αρχιτεκτονική την προσέγγισή σας στη μόδα; Σχεδιάζετε και άλλα projects όπως το Future Roots; Η αρχιτεκτονική βασίζεται κυρίως σε μια εξαιρετική αίσθηση των αναλογιών και μια ασταμάτητη έρευνα για καινοτομίες στο σχεδιασμό και τα υλικά. Αυτό είναι που με συναρπάζει περισσότερο. Αγαπώ όλες τις μορφές της τέχνης όμως, και αυτό ήταν που μας ενέπνευσε να κάνουμε το Future Roots πριν από μερικά χρόνια. Στη βάση του, υπάρχει μια φιλοσοφία που σχετίζεται με το DNA της Hogan: δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς ιστορία. Δουλεύουμε έχοντας πάντα αυτό κατά νου σε όλα τα μελλοντικά μας σχέδια.
Τα αγαπημένα του Andrea Della Valle
Εστιατόρια
Αν και είναι δύσκολο να διαλέξω, το "Il Latini" στη Φλωρεντία –σερβίρουν το καλύτερο steak στον κόσμο– και το "Da Paolino" στο Capri, που προσφέρει απίθανη τοπική κουζίνα αλλά το σκηνικό κάτω από τις λεμονιές σου κόβει την ανάσα.
Ξενοδοχείο
Το San Pietro στον παραθαλάσσιο δρόμο στο Positano, ένα από τα πιο Instagrammable μέρη στη χώρα.
Look
Ένα λευκό πουκάμισο, blazer, chinos και Hogan αθλητικά, φυσικά! Λειτουργικότητα και στυλ πηγαίνουν χέρι με χέρι.
Αρχιτέκτονας
Υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι, όμως το όραμα του Renzo Piano ήταν κομβικής σημασίας για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.