
Η νέα συλλογή της Wrangler είναι ένας φόρος τιμής στον Bob Marley
Η Wrangler x Bob Marley Collection για τα 75 χρόνια από τη γέννηση του θρύλου της ρέγκε.

Έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια από τότε που πέθανε ο Bob Marley και αυτή την εβδομάδα παρουσιάζεται η capsule κολεξιόν Wrangler x Bob Marley Collection η οποία τιμά το στυλ της εμβληματικής φιγούρας της ρέγκε που συχνά φορούσε τα πουκάμισα και τζιν τζάκετ της γνωστής φίρμας, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Η κόρη του, η Cedella Marley, βραβευμένη με Grammy ως μέλος της μπάντας Ziggy Marley and the Melody Makers και γνωστή σχεδιάστρια μόδας στη Τζαμάικα, τονίζει ότι η μουσική και ο κοινωνικός αγώνας του πατέρα της έχουν σήμερα μεγαλύτερη σχέση με τα όσα συμβαίνουν από ποτέ άλλοτε. "Ο πατέρας μου ήταν η φωνή αυτών που δεν είχαν φωνή" λέει στο Rolling Stone. "Αν ήταν ακόμα εδώ, θα ήταν στην πρώτη γραμμή, διαμαρτυρόμενος. Θα εξακολουθούσε να μιλά για αυτούς που δεν τους ακούν".

Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την οικογένεια Marley, η Wrangler θα προχωρήσει σε δωρεά ύψους 25.000 δολαρίων στο Bob Marley Foundation, μια μη κυβερνητική οργάνωση αφοσιωμένη στην κοινωνική αλλαγή μέσω της εκπαίδευσης, του πολιτισμού και της κοινοτικής ανάπτυξης. "Το 2020 ήταν ολόκληρο για τον εορτασμό των 75ων γενεθλίων του μπαμπά, με μια πλειάδα διασκεδαστικών και επεξεργασμένων δράσεων προς τιμήν της κληρονομιάς του" εξηγεί η Cedella, η οποία είναι εκτελεστική διευθύντρια του Ιδρύματος. "Αυτό το οποίο δεν προβλέπαμε ήταν μια πανδημία και μια τέτοια παγκόσμια καταστροφή και κοινωνική αναταραχή, οπότε ήταν σημαντικό για εμάς να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα και τις συνεργασίες μας για το ευρύτερο καλό με το να βοηθήσουμε στο να ανυψωθούν άλλοι, τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε, όχι μόνο με τη μουσική του και το μήνυμά του, αλλά και με πραγματικές συγκεκριμένες δράσεις".

Η κολεξιόν περιλαμβάνει 11 κομμάτια (για άντρες και γυναίκες), κλασικές δημιουργίες της Wrangler, ξαναδουλεμένες με εικονογραφία από την καριέρα του Marley, μαζί με χρώματα και μοτίβα της Τζαμάικας. Η φίρμα και η οικογένεια Marley εργάστηκαν για σχεδόν έναν χρόνο πάνω στην κολεξιόν. "Αν και ήταν κάτι στο οποίο εστιάζαμε ανέκαθεν, ξέραμε ότι ήταν κάτι παραπάνω από σημαντικό να εξασφαλίσουμε το ότι οι συνεργασίες μας θα βοηθούσαν στο να προσφερθεί ανακούφιση σε αυτούς που έχουν ανάγκη" υπογραμμίζει η Cedella Marley. "Είμαστε ενθουσιασμένοι που εξακολουθούμε να γιορτάζουμε τον μπαμπά και το δικό του μήνυμα αγάπης και ενότητας, ειδικά σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.