Η παντοτινή καλοκαιρινή γοητεία του Alain Delon
Οι καλύτερες στιγμές του Γάλλου ηθοποιού με αφορμή την επιστροφή της ταινίας "Γυμνοί στον ήλιο" στα σινεμά.
Για 60 χρόνια, ο κινηματογράφος αποτέλεσε την παιδική χαρά του Alain Delon. Ο Γάλλος ηθοποιός με την αγγελική αλλά ψυχρή ομορφιά, το διαπεραστικό βλέμμα, την ξεγνοιασιά και την lazy back διάθεση έχει συνδέσει το όνομά του με διαχρονικές ταινίες και ερωτικές ιστορίες με μερικές από τις πιο όμορφες γυναίκες του σινεμά.
Χρειάστηκε μόνο μία ταινία, το Plein soleil (μεταφέρθηκε ξανά το 1999 ως The Talented Mr Ripley, με πρωταγωνιστή τον Matt Damon) για να κερδίσει ο τότε 25χρονος Delon τον τίτλο του πιο σαγηνευτικού άντρα. Ακολούθησε το ένα κλασικό φιλμ μετά το άλλο, από το Rocco And His Brothers του Luchino Visconti, την ίδια χρονιά με το Plein soleil, στο The Leopard του Visconti το 1963, το Le Samouraï του Jean-Pierre Melville το 1967 και το αριστούργημα του Jacques Deray, La Piscine το 1969.
Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.