
H Burberry λανσάρει μάσκες προστασίας ενάντια στον κορονοϊό
Το εμβληματικό καρό σε μία τελείως αναπάντεχη εκδοχή.

Ένα ακόμα luxury brand έρχεται να προστεθεί σ' όλα εκείνα που φρόντισαν, εν μέσω πανδημίας, να προμηθεύσουν το κοινό με high profile μάσκες προστασίας προσώπου. Ο λόγος για τη σειρά από μάσκες που κατασκεύασε και κυκλοφορεί από σήμερα ο οίκος Burberry και διατίθενται προς πώληση στην τιμή των 100€.
Πριν προλάβει, όμως, να σκεφτεί κανείς κακοπροαίρετα για το κόστος τους, αξίζει να σημειωθεί ότι το λανσάρισμα της συλλογής είναι άμεσα συνδεδεμένο μ' ένα καλό σκοπό. Τα έσοδα από τις πωλήσεις τους θα διατεθούν σε κοινότητες που έχουν πληγεί από την πανδημία.
Η συνέχεια στο Harper's Bazaar.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.