
Η Pull & Bear λανσάρει κολεξιόν εμπνευσμένη από το Sex Education
Η κολεξιόν Sex Education x Pull&Bear φτάνει γεμάτη looks που θα καταπλήξουν τους ασυμβίβαστους φαν της επιτυχημένης σειράς του Netflix.

Οι θαυμαστές της σειράς Sex Education θα ενθουσιαστούν: Η Pull&Bear και το Netflix συνδυάζουν τα ταλέντα τους για να δημιουργήσουν μια περιορισμένη κολεξιόν που εμπνέεται από τη βρετανική σειρά με τις εξαιρετικές κριτικές. Τα picture print s με εμβληματικές σκηνές από τη σειρά αποτελούν το κύριο στοιχείο της κολεξιόν, όπως και τα τυπώματα που εμπνέονται από τη σειρά και τους χαρακτήρες και περιλαμβάνουν μπλούζες και hoodies.
Το λογότυπο της σειράς σε διάφορες εκδόσεις, καθώς και το έμβλημα του σχολείου Moordale High είναι τα στοιχεία που κυριαρχούν. Τα τυπώματα με τα claims και τις θρυλικές ατάκες των χαρακτήρων που αποτελούν κλασικό μοτίβο της σειράς, αποδίδουν τέλεια το πνεύμα του Sex Education. Ακόμη, στο γυναικείο τμήμα, ξεχωρίζουν τα γκρι παντελόνια cuffed jogge r με το λογότυπο Moordale High και στο ανδρικό, τα διάφορα μοντέλα από χρωματιστά hoodies.
Για να ολοκληρωθούν τα looks, η κολεξιόν Sex Education x Pull&Bear περιλαμβάνει μια επιλογή από αξεσουάρ στα οποία δεν θα μπορούν να αντισταθούν οι πιο πιστοί φαν της σειράς: καπέλα τζόκεϊ, buckets, patches, τσάντες tote, θήκες για το κινητό και κάλτσες, όλα εμπνευσμένα από τον εμβληματικό κόσμο της σειράς.
Η Sex Education x Pull&Bear θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα Pull&Bear και στο Pullandbear.com από τις 21 Αυγούστου.
Σχετικά με την Pull&Bear
Η Pull&Bear ξεκίνησε το 1991 με καθαρά διεθνή χαρακτήρα και με σκοπό να ντύνει νέους που είναι δραστήριοι στον χώρο τους, αποφεύγουν τα στερεότυπα κι έχουν έντονη κοινωνική ζωή. Για εκείνους, η Pull&Bear χρησιμοποιεί τις τελευταίες διεθνείς τάσεις της μόδας, τις συνδυάζει με τις επιρροές του streetstyle και των μοντέρνων club, και τους δίνει μια νέα ερμηνεία με το δικό της στυλ για να τις μεταμορφώσει σε άνετα και ευκολοφόρετα ενδύματα, ενσωματώνοντας μαζί και τις καλύτερες πρακτικές που σέβονται την βιωσιμότητα.
Η Pull&Bear εξελίσσεται παράλληλα με την πελατεία της και παρακολουθεί πάντα τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά κινήματα και τις τελευταίες καλλιτεχνικές ή μουσικές τάσεις. Αυτή τη στιγμή, η Pull&Bear διαθέτει ένα δίκτυο με περισσότερα από 960 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία διαθέτει ένα εμπορικό δίκτυο με περισσότερα από 960 καταστήματα καθώς και ηλεκτρονικές πωλήσεις σε περισσότερες από 140 αγορές μέσω της ιστοσελίδας www.pullandbear.com.
Σχετικά με τον Όμιλο Inditex
Η Pull&Bear αποτελεί μέρος του Ομίλου Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home και Uterqüe), ενός από τους μεγαλύτερους διανομείς ειδών μόδας στον κόσμο, με περισσότερα από 7.400 καταστήματα σε 96 αγορές, 50 εκ των οποίων με πλήρη πλατφόρμα από φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, με τα ηλεκτρονικά να απευθύνονται σε 200 αγορές.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.