Ο οίκος Prada έχει το πόδι κολλημένο στο γκάζι
Η νέα δημιουργία της Timecapsule συλλογής του είναι ένα κοντομάνικο πουκάμισο εμπνευσμένο από τους αγώνες αυτοκινήτου.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο οίκος μόδας Prada παρουσίασε για πρώτη φορά μία νέα πρωτοβουλία: τη δημιουργία μίας συλλογής που ξεδιπλώνεται κάθε μήνα με το λανσάρισμα ενός και μόνο προϊόντος, το οποίο είναι διαθέσιμο online για 24 ώρες. Η διάθεσή του πραγματοποιείται κάθε πρώτη Πέμπτη του μήνα.
Για τον μήνα Σεπτέμβριο λοιπόν, η Timecapsule collection κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 3 του μήνα, ένα μαύρο κοντομάνικο πουκάμισο σε μόλις 30 κομμάτια παγκοσμίως - το καθένα διαθέτει σειριακό αριθμό.
Αν και το βασικό του χρώμα είναι το μαύρο, το πουκάμισο έχει έντονες χρωματικές πινελιές -κίτρινο, κόκκινο, πορτοκαλί- σε γεωμετρικά μοτίβα, εμπνευσμένες από τους αγώνες ταχύτητας.
Τόσο το πειραγμένο logo του οίκου που έχει 90s επιρροές, όσο και η συσκευασία μέσα στην οποία εσωκλείεται θυμίζει -τι άλλο;- κάψουλα, αποτελούν δημιουργία του OMA, του αρχιτεκτονικού γραφείου που ίδρυσε ο Rem Koolhaas.

Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.