Ο οίκος Prada έχει το πόδι κολλημένο στο γκάζι
Η νέα δημιουργία της Timecapsule συλλογής του είναι ένα κοντομάνικο πουκάμισο εμπνευσμένο από τους αγώνες αυτοκινήτου.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο οίκος μόδας Prada παρουσίασε για πρώτη φορά μία νέα πρωτοβουλία: τη δημιουργία μίας συλλογής που ξεδιπλώνεται κάθε μήνα με το λανσάρισμα ενός και μόνο προϊόντος, το οποίο είναι διαθέσιμο online για 24 ώρες. Η διάθεσή του πραγματοποιείται κάθε πρώτη Πέμπτη του μήνα.
Για τον μήνα Σεπτέμβριο λοιπόν, η Timecapsule collection κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 3 του μήνα, ένα μαύρο κοντομάνικο πουκάμισο σε μόλις 30 κομμάτια παγκοσμίως - το καθένα διαθέτει σειριακό αριθμό.
Αν και το βασικό του χρώμα είναι το μαύρο, το πουκάμισο έχει έντονες χρωματικές πινελιές -κίτρινο, κόκκινο, πορτοκαλί- σε γεωμετρικά μοτίβα, εμπνευσμένες από τους αγώνες ταχύτητας.
Τόσο το πειραγμένο logo του οίκου που έχει 90s επιρροές, όσο και η συσκευασία μέσα στην οποία εσωκλείεται θυμίζει -τι άλλο;- κάψουλα, αποτελούν δημιουργία του OMA, του αρχιτεκτονικού γραφείου που ίδρυσε ο Rem Koolhaas.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.