Τα νέα sneakers του Dwayne Johnson για την Under Armour
Αντικραδασμική προστασία, άψογη εφαρμογή και κομψό στυλ με τα Under Armour: The Project Rock 3.
Ο Dwayne Johnson ή αλλιώς The Rock είναι γνωστός για πολλά πράγματα: τις disaster movies στις οποίες πρωταγωνιστεί, το απίστευτα μυώδες κορμί του, τα fitness προγράμματα που ακολουθεί και την περιουσία του - βρέθηκε στην κορυφή της ετήσιας λίστας του Forbes με τους πιο ακριβοπληρωμένους ηθοποιούς για το 2020. Φυσικό και επόμενο, οι εταιρείες αθλητικών ειδών να σχηματίζουν ουρές για μία συνεργασία μαζί του. Η τυχερή της υπόθεσης είναι η Under Armour, που από το 2016 έχει τον 48χρονο ηθοποιό στο ενεργητικό της.
Το πιο πρόσφατο δημιούργημα της μεταξύ τους σύμπραξης είναι το Under Armour: The Project Rock 3, ένα μοντέλο που σχεδίασε ο "Βράχος" για το brand και το οποίο αποκάλυψε την ίδια ημέρα που γνωστοποίησε την περιπέτειά του με τον κορονοϊό (τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένειά του νόσησαν από την Covid19) στο Instagram.
Στο βίντεο που δημοσίευσε, έκανε το απαραίτητο unboxing για τη νέα προσθήκη στη συλλεκτική συλλογή Project Rock, όπως τιτλοφορείται η συνεργασία του με την UA. Πρόκειται για ένα ολόμαυρο ζευγάρι sneakers με γκρι λεπτομέρειες που προσφέρει αντικραδασμική προστασία, άψογη εφαρμογή και κομψό στυλ.

Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.