
adidas και Lego λανσάρουν τα πιο πολύχρωμα αντρικά sneakers
Τα ZX 8000 είναι γεμάτα νοσταλγία.

Επειδή οι καιροί που ζούμε είναι ζόρικοι, η adidas έρχεται τώρα να μας ταξιδέψει πίσω στα παιδικά μας χρόνια και να μας υπενθυμίσει ότι "το παιχνίδι δεν έχει ηλικία", δημιουργώντας ένα ζευγάρι sneakers εμπνευσμένο από ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια όλων των εποχών: τα Lego.
Τα ZX 8000 Lego Shoes αποτελούν το αποτέλεσμα της συνεργασίας του sports brand με το εμβληματικό δανέζικο brand παιχνιδιών και είναι κομμάτι της A-ZX σειράς -"γεννήθηκε" το 2008-, που τιμά τον γεμάτο αντιθέσεις κόσμο των sneakers.

Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει, όπως είναι αναμενόμενο, έντονους χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ οι λεπτομέρειες που θυμίζουν κλασικά τουβλάκια LEGO® χαρίζουν παιχνιδιάρικο στυλ στη ρετρό γραμμή τους.


Μπορείς να κάνεις δικά σου τα ZX 8000 Lego Shoes, δηλώνοντας συμμετοχή σε κλήρωση μέσω του adidas app. Οι συμμετοχές θα είναι ανοιχτές μέχρι το πρωί της 25ης Σεπτεμβρίου.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.