Η DIESEL παρουσιάζει το "Unforgettable Denim"

Μια νέα ιστορία/καμπάνια για ένα έτος που θα αφήσει ιστορία.

Γράφει: Esquire Editors 23 Σεπτεμβρίου 2020

Η DIESEL ανακοινώνει την έναρξη της καμπάνιας της για το Φθινόπωρο 2020, η οποία βασίζεται σε ένα από τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το denim: τη μνήμη. Το τζιν μας "θυμάται" στιγμές από τη ζωή μας, δηλαδή μετατρέπεται σε ένα είδος ‘σκληρού δίσκου’ των εμπειριών μας, αποθηκεύοντας αναμνήσεις: τα σημάδια από μελάνι στυλό στην τσέπη, τα σχεδιάκια που κάνουμε κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης πτήσης σε μια μακρινή τοποθεσία, το ξύσιμο στο στρίφωμα μια νύχτα σε πάρτι στο Βερολίνο. Το τζιν "συλλέγει” αυτές τις στιγμές ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει γύρω μας. Ούτε το 2020 μπορεί να ακυρώσει ένα υπέροχο τζην παντελόνι.

Σε μια χρονιά καθοριστική για τη γενιά μας, η DIESEL καλεί τους ανθρώπους - σε όλο τον κόσμο - να γιορτάσουν τα σχέδια που ακύρωσαν. Όλα τα ταξίδια, τις εκδηλώσεις, τα πάρτι, τις τελετές και πολλά άλλα που δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν το 2020.

Στο επίκεντρο της καμπάνιας fall 2020 βρίσκεται η νέα customized συλλογή τζιν της DIESEL.  Στο www.diesel.com - και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο - οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύουν τις δερμάτινες ετικέτες στο τζιν με ό,τι ακυρώθηκε φέτος. Η πρόθεση είναι να γιορτάσουμε αυτά που δεν έγιναν! Ακυρώθηκε πάρτι γενεθλίων; Γιορτάστε το. Αναβλήθηκε ένα ταξίδι σερφ; Δημιουργήστε μια ανάμνηση και χρησιμοποιήστε τη ως έμπνευση για να το επαναπρογραμματίσετε αργότερα - πάντα με το αγαπημένο σας, αξέχαστο τζιν.
Τα video είναι σε σκηνοθεσία της Pantera της ομάδας Anonymous Content και τα βασικά γραφικά έχουν δημιουργηθεί από το JP Bonino, και θα περιλαμβάνουν, εκτός από ρούχα, ρολόγια και γυαλιά DIESEL.

Η DIESEL παρουσιάζει το "Unforgettable Denim"

Η 2μηνη καμπάνια θα ακολουθήσει τις ιστορίες διαφόρων ταλέντων, όπως ο Evan Mock, skateboarder και μοντέλο, που αν και κάτοικος της Νέας Υόρκης, επέλεξε να μπει σε απομόνωση στη Μαγιόρκα της Ισπανίας και να επανασυνδεθεί με τη φύση. Η Τζούλια Φοξ, μια ιταλοαμερικανίδα ηθοποιός, βρήκε απροσδόκητα την αγάπη κατά τη διάρκεια του lockdown. Ο Donte Colley έγινε πιο ενεργός στην μάχη για το παγκόσμιο δίκαιο. Αυτά τα άτομα φωτογραφήθηκαν από τον RAYSCORRUPTEDMIND.

DIESEL UNFORGETTABLE
DIESEL UNFORGETTABLE

Και δεν σταματά εδώ: Η DIESEL συνεργάζεται επίσης με διάφορες ακυρωμένες εκδηλώσεις, όπως το UNTOLD Festival, ένα από τα πιο φημισμένα μουσικά φεστιβάλ στον κόσμο, για να δημιουργήσει μια σειρά απο συλλεκτικά τζιν παντελόνια  που ονομάζεται 2020 Fallen Edition. Το UNTOLD κέρδισε το βραβείο για το Καλύτερο Φεστιβάλ στην Ευρώπη από την αρχή του. Σε ένα "κανονικό" έτος, το επισκέπτονται περισσότεροι από 350.000 θαυμαστές από όλο τον κόσμο. Αυτοί οι θαυμαστές θα κρατήσουν το 2020 μόνο στη φαντασία τους - και σε ένα συλλεκτικό denim Diesel.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.