Η συλλογή της Nike για την Día de Los Muertos στο Μεξικό
Το sports brand γιορτάζει την Ημέρα των Νεκρών επανασχεδιάζοντας τα μοντέλα Air Max 90, Air Jordan 1, Blazer Mid και DBreak Type.
Día de Los Muertos. Day of the Dead. Η Ημέρα των Νεκρών. Πρόκειται για τη μεξικανική γιορτή-αργία κατά την οποία εορτάζεται η παροδική επιστροφή των νεκρών συγγενών και των αγαπημένων στη Γη. Πριν τον αποικισμό των Ισπανών τον 16ο αιώνα, εορταζόταν στη χώρα στην αρχή του καλοκαιριού. Σταδιακά συσχετίστηκε με την 31η Οκτωβρίου, 1η και 2η Νοεμβρίου, ώστε να συμπίπτει με τον εορτασμό του Χάλογουιν, των Αγίων Πάντων και την ημέρα των Ψυχών στις δυτικές εκκλησίες.
Τώρα θα μας πεις τι στα αναφέρουμε όλα αυτά πρώτον, για μία γιορτή που δεν θα πραγματοποιηθεί φέτος λόγω της πανδημικής κρίσης και δεύτερον, που όπως και να 'χει απέχει χιλιάδες ναυτικά μίλια από εμάς. Ο λόγος είναι αποκλειστικά και μόνο η νέα συλλογή της Nike που κάνει παγκόσμια πρεμιέρα αύριο, Πέμπτη 15 Οκτωβρίου.
Η Día de Muertos Collection του sports brand γιορτάζει με τον δικό της ευφάνταστο τρόπο την επιστροφή των νεκρών στην Γη, λανσάροντας τις πειραγμένες εκδοχές των διάσημων μοντέλων της, Air Max 90, Air Jordan 1, Blazer Mid και DBreak Type.

Oι έντονοι χρωματικοί συνδυασμοί είναι το κύριο κοινό χαρακτηριστικό τους.
Air Max 90
DBreak Type
Air Jordan 1
Blazer Mid
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.