
H νέα συλλογή της Pull&Bear εμπνέεται από το Matrix
Προβάλει τη διαχρονικότητα των εικόνων και των μηνυμάτων του μυθικού έπους επιστημονικής φαντασίας.

Η Pull&Bear παρουσιάζει την κολεξιόν περιορισμένης έκδοσης The Matrix by Sicko19. Αυτή η αποκλειστική κολεξιόν εμπνέεται από το έπος The Matrix, ένα από τα πλέον διάσημα έργα επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών. Η μάρκα νεανικής μόδας του Ομίλου Inditex εμπνέεται από την αισθητική και την κεντρική ιδέα της πρωτοπόρου τριλογίας για να δημιουργήσει μια κολεξιόν περιορισμένης έκδοσης με φουτουριστικό θέμα.

Αυτή η κολεξιόν είναι το τρίτο drop της κολεξιόν FW2020 της Sicko19, μιας γραμμής που κυκλοφόρησε ξανά με νέα ερμηνεία από την Pull&Bear, έχοντας έναν ψηφιακό χαρακτήρα που απευθύνεται στο νεανικό κοινό, του οποίου ο λόγος περνά από τα πιο μοντέρνα κινήματα μουσικής, μόδας, ηλεκτρονικών παιχνιδιών και διασκέδασης. Μ’ αυτό τον τρόπο, η γραμμή συνδέεται με τη Generation Z, αφού τόσο η αισθητική όσο και τα μηνύματα συνεχίζουν να παραμένουν σε ισχύ.

Ο κεντρικός άξονας αυτής της κολεξιόν περιορισμένης έκδοσης είναι το all over τύπωμα του πασίγνωστου κώδικα του Matrix, που είναι παρών σε πανωφόρια, παπούτσια, αξεσουάρ και διπλά σετ με φούτερ και παντελόνι. Ακόμη, η κολεξιόν αναπαράγει με all over τυπώματα ένα φωτόγραμμα, όπου εμφανίζεται ο Μορφέας, η Τρίνιτυ και ο Νίο σε ένα τζιν διπλό σετ που αποτελείται από τζάκετ και παντελόνι, καθώς και σε φούτερ.


Σε αυτή την κολεξιόν περιορισμένης έκδοσης, όπου κυριαρχεί το πράσινο και το μαύρο με ορισμένες μπλε πινελιές, περιλαμβάνονται κι ενδύματα utility, όπως το μαύρο γιλέκο από δερματίνη και τα παντελόνια cargo. Επιπλέον, πολλές από τις πλέον αναγνωρίσιμες σκηνές του Matrix καλύπτουν πουκάμισα από βισκόζη και βαμβακερές μπλούζες.
Όσον αφορά τα αξεσουάρ, η κολεξιόν περιλαμβάνει τα εμβληματικά μαύρα γυαλιά που φορούσαν οι πρωταγωνιστές της ταινίας, καθώς και μοντέρνα στοιχεία: buckets με διάφορα σχέδια, τσαντάκια μέσης και σκούφους full face.
Η κολεξιόν The Matrix by Sicko19 συνοδεύεται από μια καμπάνια engagement στα κοινωνικά δίκτυα, η οποία θα έχει ένα φίλτρο στο Instagram Stories, ένα challenge στο TikTok και στο Reels, καθώς και χιουμοριστικές αναφορές-κλειδιά στις πλέον εμβληματικές σκηνές της ταινίας.

Τα ενδύματα είναι διαθέσιμα στο www.pullandbear.com.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.