Η Diesel στο Gruppo Pagoni
Στην απόκτηση του brand Diesel για Ελλάδα και Κύπρο προχώρησε το Gruppo Pagoni.
Σε μία ομολογουμένως δύσκολη περίοδο και εν μέσω πανδημίας, η απόκτηση του brand Diesel για Ελλάδα και Κύπρο από το Gruppo Pagoni είναι μια κίνηση που ξεχώρισε.
Η Diesel είναι ένα σύγχρονο brand με πολλή απήχηση στο νεανικό κοινό και όχι μόνο. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στον τομέα της Χονδρικής και του Retail, διατηρώντας καταστήματα στο Golden Hall, στη Θεσσαλονίκη (Αγ. Σοφίας 12), στο Cavo Tagoo της Μυκόνου, στα Attica Department Stores, καθώς και Outlets στο Mac Arthur Glen, το One Salonica και το Factory Πειραιώς.
To Gruppo Pagoni, leader στην ελληνική και την κυπριακή αγορά στον τομέα της εισαγωγής και διάθεσης fashion brands, εισάγει και διαθέτει κατ’ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα εξαιρετικά επιτυχημένα brands. Το Gruppo Pagoni διατηρεί επίσης το δίκτυο καταστημάτων λιανικής Eponymo με καταστήματα στη Γλυφάδα, Κολωνάκι, Golden Hall, το πρώτο shop in shop Εlisabetta Franchi στην Ελλάδα, το πρώτο Twinset monobrand καθώς και το Dsquared2 store της Θεσσαλονίκης.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.