Η Nike κάνει ποδαρικό στο 2021 με τα νέα ασπρόμαυρα Air Force 1

Τα Nike Air Force 1 High x ALYX White & Black είναι η επιτομή του κομψού athleisure look.

Μετά τον Travis Scott που έδωσε νέα πνοή σε ένα από τα πιο κλασικά μοντέλα του Jordan brand της Nike, που "γεννήθηκε" στα 80s, το Air Force 1 Low, έρχεται τώρα η Alyx να συνεργαστεί με το διάσημο sports brand και να ανανεώσει με τον πιο μίνιμαλ και κομψό τρόπο την High εκδοχή του συγκεκριμένου μοντέλου. 

Τα Nike Air Force 1 High x ALYX White & Black είναι ασπρόμαυρα, δερμάτινα αθλητικά μποτάκια, σχεδιασμένα από τον ιδρυτή του Alyx brand και καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου μόδας Givenchy, Matthew Williams.

Η Nike κάνει ποδαρικό στο 2021 με τα νέα ασπρόμαυρα Air Force 1Nike
Nike Air Force 1 High x ALYX 'White & BlackNike

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι Το Air Force 1 σχεδιάστηκε από τον Bruce Kilgore και πρωτολανσαρίστηκε το 1982. Ήταν τα πρώτα παπούτσια μπάσκετ που διέθεταν την τεχνολογία Nike Air, φέρνοντας για πάντα την επανάσταση στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου και στην κουλτούρα των sneakers. 

Τα Nike Air Force 1 High x ALYX White & Black θα κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή μες στον προσεχή Ιανουάριο. 

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.