Η νέα συλλογή της Hermès
Το luxury workwear μπαίνει στο επίκεντρο για το A/W'21.
Οι τελευταίες τάσεις της μόδας τείνουν να είναι εξαιρετικά 'fashionable' αλλά ευτυχώς σαν αντίβαρο αυτού του γεγονότος υπάρχουν κάποιες σταθερές για να μας θυμίζουν μερικά βασικά πράγματα όσον αφορά το αντρικό στυλ, ειδικά στην εποχή όπου το κλασικό δείχνει να ισορροπεί με το streetwear. Η Hermés είναι ένα τέτοιο brand και με το AW/’21 show της το επιβεβαιώνει.
Τα κομμάτια της νέας συλλογής του γαλλικού Οίκου μας ενθαρρύνουν να ανανεώσουμε την άποψή μας που έχουμε για τον κόσμο, προσφέροντας μία παιχνιδιάρικη παλέτα χρωμάτων, με ιδιαίτερες γραμμές. Κατά κάποιο τρόπο υβριδικά αλλά σίγουρα πρακτικά, τα ρούχα ισορροπούν ανάμεσα στο casual και το elegant.
Οι κλασικές γραμμές συνδυάζονται με παραμορφωμένες τσέπες, παιχνιδιάρικες ασυμμετρίες και graphic signatures, υπηρετώντας πάντοτε την άνεση. Η αναζήτηση ευελιξίας και χαλάρωσης εκφράζεται με τον τρόπο που πρέπει, στο σήμερα.



Πάρκα με κουκούλα, biker blousons με ψηλό γιακά, μπλουζάκια με ίσια γραμμή, πουλόβερ με polo γιακά, cardigans και jogging pants είναι αυτά που ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων και σηματοδοτούν τη νέα εποχή της Hermés, που είναι όμως πάντοτε σε επαφή με την ιστορία και τις επικρατούσες τάσεις αυτή τη στιγμή.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.