Το puffer jacket πάει με τα πάντα
Το outsider που φλερτάρει με τη διαχρονικότητα εδώ και δεκαετίες.
Είναι το jacket που σημάδεψε την εφηβεία της γενιάς του '80 - ίσως και του '70 εδώ που τα λέμε. Αν έβλεπες Beverly Hills 90210 και άκουγες Pet Shop Boys, σίγουρα εκτός από το bomber, θα είχες εντοπίσει και το πολύ πιο ζεστό και fluffy puffer jacket. Παρόλα αυτά, η ιστορία του χρονολογείται από το 1936 όταν ο Eddie Bauer δημιούργησε το πρώτο για καθαρά πρακτικούς λόγους, επειδή είχε κινδυνεύσει η ζωή του από υποθερμία σε εξόρμησή του για ψάρεμα στο καταχείμωνο.
Κατόρθωσε να το κατοχυρώσει ως δική του πατέντα τέσσερα χρόνια αργότερα και έκτοτε το εν λόγω κομμάτι υπάρχει πάντα στα καταστήματα με διάφορα σκαμπανεβάσματα όσον αφορά στη δημοτικότητά του. Μετά από τόσες δεκαετίες, ναι, άνετα φέρει την ταμπέλα της διαχρονικότητας.
Μπορεί λοιπόν το puffer jacket να μην έλειψε σχεδόν ποτέ από τις τάσεις της μόδας, το τελευταίο χρονικό διάστημα όμως και εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, σε πολλούς μοιάζει αρκετά βαρύ και κάπως υπερβολικό. Ειδικά στις μεσογειακές χώρες που σπάνια βλέπουν πια τον υδράργυρο να πέφτει υπό του μηδενός.
Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, η Uniqlo U φρόντισε να δημιουργήσει ένα σύγχρονο puffer με επένδυση που διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά του "παραδοσιακού", αφαιρώντας τον πολύ "όγκο". Εξάλλου, δημιουργείται από ανακυκλώσιμα υλικά και προωθεί τη βιωσιμότητα που ευτυχώς πλέον απασχολεί μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού.
Η νέα εκδοχή του puffer jacket λοιπόν, αυτή της Uniqlo U για παράδειγμα, αξίζει μία θέση στη ντουλάπα σου. Αν όμως έχεις ήδη ένα, φρόντισε να το κρατήσεις ως "κόρη οφθαλμού" ειδικά αν έχεις σκοπό να κάνεις κάποιο ξεκαθάρισμα στη γκαρνταρόμπα σου.
Τρεις εποχές
Φτιάχτηκε για να μας ζεσταίνει στις κρύες ημέρες του χειμώνα, αλλά ως liner μια χαρά ταιριάζει και στο φθινόπωρο και στην άνοιξη. Πόσω μάλλον αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που απεχθάνονται τα πουλόβερ και κυκλοφορούν μονίμως με κοντομάνικα σε εσωτερικούς χώρους.
Βιωσιμότητα rules
Αγοράζοντας ένα "βιώσιμο" puffer jacket δεν πρόκειται να σώσεις τον πλανήτη, αλλά είναι μία αρχή. Θα ήταν πολύ ωραίο και ανακουφιστικό συνάμα για το περιβάλλον να επικρατήσει ένα στυλ στο μέλλον το οποίο από το νάυλον μέχρι το φερμουάρ θα βασίζεται κατά κύριο λόγο σε ανακυκλώσιμα υλικά. Δε θυσιάζεις άλλωστε τίποτα βοηθώντας λίγο παραπάνω τη Μητέρα Γη - το ρούχο δεν έχει καμία διαφορά σε ποιότητα και όψη.
Hot trend
Για πολύ καιρό, οι προσπάθειες που γίνονταν στη μόδα με ορίζοντα τη βιωσιμότητα εστίαζαν περισσότερο στη διαδικασία και όχι τόσο στο ίδιο το προϊόν. Εν ολίγοις, τα ρούχα που σχεδιάζονταν ήταν κατά γενική ομολογία, βαρετά. Η liner εκδοχή των puffer άντλησε την έμπνευσή της σε μεγάλο βαθμό από τις στρατιωτικές στολές, ενώ έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να φορεθεί και ως ζακέτα κάτω από ένα παλτό. Ένα ακόμη πρακτικό item που ετοιμάζεται για στιγμές δόξας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.
Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024
"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.