Η Diesel γιορτάζει την αληθινή αγάπη

Μέσω της βαθειάς προσωπικής σύνδεσης, στη νέα της καμπάνια When Together.

Γράφει: Esquire Editors 15 Φεβρουαρίου 2021

Back together. Μία ταινία μικρού μήκους που παρουσιάζει οκτώ πραγματικά ζευγάρια που επανασυνδέονται σωματικά και συναισθηματικά μετά από περιόδους χωρισμού. Είναι η πρώτη καμπάνια του creative director της Diesel, Glenn Martens: "Η Diesel ήταν πάντα για μένα ένας ριζοσπαστικός παίκτης με χαρακτηριστικό την ειλικρίνεια και τη διασκέδαση. Θέλω να γιορτάσω τις θεμελιώδεις αξίες της Diesel και να κάνω επανεκκίνηση χτίζοντας γέφυρες μέσα από ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, χωρίς αποκλεισμούς. Εργαζόμαστε για ένα καλύτερο μέλλον".

Σε όλη την ιστορία της, για πάνω από 40 χρόνια, η Diesel μέσω των διαφημίσεων πάντα αμφισβητούσε το status quo και τα ταμπού, τονίζοντας κοινωνικές και περιβαλλοντικές αδικίες, ή σχολιάζοντας τα παράλογα της κοινωνίας και της πολιτικής. Όλα αυτά με γνώμονα το successful living.

Από την ίδρυση της, η Diesel έχει δώσει φωνή σε ανθρώπους όλων των φύλων, υποβάθρων και εμπειριών. Σε αυτή τη νέα καμπάνια η Diesel τονίζει τη σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης που έχουμε στερηθεί τόσο πολύ. Το να είμαστε μαζί είναι αυτό που κάνει τη ζωή να αξίζει. Η καμπάνια γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη με οκτώ ζευγάρια που δείχνουν στην κάμερα την αντίδραση τους στην απουσία, την επιθυμία και τη φυσική συνένωση.

Το βίντεο αυτό ενώνει τις αφηγήσεις των ζευγαριών και τονίζει τη σημασία των ανθρωπίνων συνδέσεων που απαιτούνται για την αποκατάσταση της ζημιάς που έγινε το προηγούμενο χρόνο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.