Η Diesel γιορτάζει την αληθινή αγάπη

Μέσω της βαθειάς προσωπικής σύνδεσης, στη νέα της καμπάνια When Together.

Γράφει: Esquire Editors 15 Φεβρουαρίου 2021

Back together. Μία ταινία μικρού μήκους που παρουσιάζει οκτώ πραγματικά ζευγάρια που επανασυνδέονται σωματικά και συναισθηματικά μετά από περιόδους χωρισμού. Είναι η πρώτη καμπάνια του creative director της Diesel, Glenn Martens: "Η Diesel ήταν πάντα για μένα ένας ριζοσπαστικός παίκτης με χαρακτηριστικό την ειλικρίνεια και τη διασκέδαση. Θέλω να γιορτάσω τις θεμελιώδεις αξίες της Diesel και να κάνω επανεκκίνηση χτίζοντας γέφυρες μέσα από ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, χωρίς αποκλεισμούς. Εργαζόμαστε για ένα καλύτερο μέλλον".

Σε όλη την ιστορία της, για πάνω από 40 χρόνια, η Diesel μέσω των διαφημίσεων πάντα αμφισβητούσε το status quo και τα ταμπού, τονίζοντας κοινωνικές και περιβαλλοντικές αδικίες, ή σχολιάζοντας τα παράλογα της κοινωνίας και της πολιτικής. Όλα αυτά με γνώμονα το successful living.

Από την ίδρυση της, η Diesel έχει δώσει φωνή σε ανθρώπους όλων των φύλων, υποβάθρων και εμπειριών. Σε αυτή τη νέα καμπάνια η Diesel τονίζει τη σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης που έχουμε στερηθεί τόσο πολύ. Το να είμαστε μαζί είναι αυτό που κάνει τη ζωή να αξίζει. Η καμπάνια γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη με οκτώ ζευγάρια που δείχνουν στην κάμερα την αντίδραση τους στην απουσία, την επιθυμία και τη φυσική συνένωση.

Το βίντεο αυτό ενώνει τις αφηγήσεις των ζευγαριών και τονίζει τη σημασία των ανθρωπίνων συνδέσεων που απαιτούνται για την αποκατάσταση της ζημιάς που έγινε το προηγούμενο χρόνο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.

Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση

Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.