
Η ιστορία των Tod's
Τα θρυλικά μοκασίνια δεν κατόρθωσαν ποτέ να βγουν εκτός μόδας.
Τα Tod's Gommini έχουν περάσει το τεστ της διαχρονικότητας, εδώ και δεκαετίες. Πρόκειται για ένα εμβληματικό μοντέλο στον κόσμο των αντρικών παπουτσιών και πληροί στο 100% τις προϋποθέσεις του δίπτυχου ποιότητας-κομψότητας που χρειάζονται άπαντες στις εμφανίσεις τους.
Δεν τα ξέχασε η μόδα
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που η μόδα ποτέ δεν τα ξέχασε και μεταξύ αυτών είναι η άνεση που παρέχουν στο πόδι, αλλά και η προσαρμογή του μοντέλου σε σχήμα και σχέδιο ανάλογα με τις τάσεις.
Στα μοκασίνια των Tod's δικαιωματικά ανήκει ο χαρακτηρισμός ιστορικό υπόδημα, αφού πρέπει να γυρίσουμε στη δεκαετία του '70 για να εντοπίσουμε το πρώτο τους "βήμα". Εκείνη την εποχή, ο Diego Della Valle, ο νυν πρόεδρος και CEO των Tod's ήταν ιδιοκτήτης μιας μικρής οικογενειακής επιχείρησης που λειτουργούσε ως εργαστήρι δερμάτινων υποδημάτων στην Ιταλία.
Για πολύ καιρό, αναζητούσε μία ιδέα που θα ανέτρεπε τα δεδομένα στο αντρικό παπούτσι, καθώς οι τάσεις ανακυκλώνονταν στα ίδια σχέδια. Σε κάποια στιγμή, κατέληξε στις λαστιχένιες σόλες. Για την ακρίβεια, θεώρησε ότι τα μοκασίνια με δερμάτινη - λαστιχένια σόλα μπορούσαν να φορεθούν καθημερινά, όπως και σε πιο επίσημες περιπτώσεις.
Έτσι, αποφάσισε να αναβαθμίσει τα "driving shoes" όπως λέγονταν, φτιάχνοντάς τα από δέρμα υψηλής ποιότητας ώστε να μην αλλοιωθεί η υψηλή αισθητική τους, ενώ παράλληλα πρόσθεσε σόλα (με "καρφιά") από καουτσούκ για να εξασφαλίσει την άνεση στο πόδι. Κάπως έτσι, δημιούργησε τα πρώτα μοκασίνια που μέχρι και σήμερα βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων.
Κομμάτι παντός εποχής
Από τη σύλληψη της ιδέας του το 1978 μέχρι και σήμερα, τα Tod's Gommini προτιμούν ένα σωρό διασημότητες ανά τον κόσμο. Από τον Cary Grant και τον Michael Douglas, έως τον άντρα της διπλανής πόρτας, είναι ελάχιστοι εκείνοι που δεν τα έχουν δοκιμάσει ούτε μία φορά στη ζωή τους. Αποτελούν κομμάτι πάσης εποχής, ενώ για την ιστορία, υπολογίζεται πως ένα ζευγάρι μοκασίνια χρειάζεται περίπου 35 κομμάτια δέρματος και περίπου 100 διαφορετικά στάδια -εκ των οποίων και ο αυστηρός ποιοτικός έλεγχος- μέχρι την τελική του συσκευασία.
Σήμερα, σχεδόν 43 χρόνια μετά, τα Tod's Gonmini διατηρούν περίπου το ίδιο βασικό σχέδιό τους και κυρίως διαφοροποιούνται ως προς το μοτίβο, την υφή (π.χ. suede) το χρώμα και τα επιπρόσθετα διακοσμητικά στοιχεία. Οι πωλήσεις τους που ξεπερνούν τα 2,5 εκατ. ζευγάρια το χρόνο καταδεικνύουν ότι το μέλλον εξακολουθεί να τους ανήκει για πολύ καιρό ακόμη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.