H Massimo Dutti παρουσιάζει την Shoes Experience

Μία νέα, εικονική εξυπηρέτηση πελατών από το δημοφιλές brand.

Γράφει: Esquire Editors 18 Φεβρουαρίου 2021

Πάντα πρωτοποριακή στη συνάντηση της μόδας και της τεχνολογίας, η Massimo Dutti συνεχίζει την δέσμευσή της να προσφέρει νέες εμπειρίες αγορών που εξατομικεύουν την εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν περισσότερο. Με την επωνυμία Shoes Experience, το brand λανσάρει ένα νέο εργαλείο με το οποίο μπορείτε να δοκιμάσετε τις συλλογές αθλητικών υποδημάτων με ένα μόνο κλικ μέσω των εφαρμογών του σε iOS και Android. Αυτό το καινοτόμο σύστημα επιλογής προϊόντων χρησιμοποιεί επαυξημένη πραγματικότητα για να προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο εμπειρίας, διατηρώντας τη θέση του brand ως ηγέτη στον τομέα στην εξυπηρέτηση & εμπειρία πελατών.

Για να αποκτήσετε ένα ζευγάρι από τα πιο πρόσφατα αθλητικά υποδήματα που προσφέρει η Massimo Dutti, οι πελάτες πρέπει να επιλέξουν μόνο ένα μοντέλο από την επιλογή που προσφέρει το brand από τις γυναικείες ή ανδρικές συλλογές και να τοποθετήσουν την κάμερα της κινητής συσκευής τους στα πόδια τους, έτσι ώστε η μαγεία της επαυξημένης πραγματικότητας να μπορέσει να λειτουργήσει.

Η επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα που εφαρμόζεται στις διαδικτυακές πωλήσεις μέσω νέων λειτουργιών όπως το Shoes Experience σημαίνει σημαντική βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και κατά συνέπεια, της διαφοροποίησης του brand.

H Massimo Dutti παρουσιάζει την Shoes Experience

Ένα άλλο πλεονέκτημα που προσφέρει η νέα υπηρεσία είναι ότι μπορεί να δημοσιεύσει το αποτέλεσμα των superimposed υποδημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να επιτρέπει στους πελάτες να αγοράσουν το μοντέλο που έχουν δοκιμάσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Massimo Dutti. Έτσι, μέσω αυτού του νέου εργαλείου, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν ένα προϊόν σε πραγματικό χρόνο, ικανοποιώντας αμέσως την επιθυμία τους και διευκολύνοντας την αγορά τους, απολαμβάνοντας μια αποκλειστική εμπειρία.

Η υπηρεσία είναι μόνο ένα από τα τεχνολογικά εργαλεία που το brand έχει διαθέσει στους πελάτες, για να εμπλουτίσει τη διαδικασία αγοράς. Στο σημείο πώλησης, το shop by ipod είναι ήδη διαθέσιμο για εκείνα τα μοντέλα που δεν είναι διαθέσιμα σε απόθεμα και το νέο εργαλείο επιτρέπει στους πελάτες εντός καταστήματος να το δοκιμάσουν με εικονικό τρόπο.

Μέσω αυτής της καινοτομίας επαυξημένης πραγματικότητας, η Massimo Dutti ελπίζει να εξαλείψει ένα από τα εμπόδια των διαδικτυακών αγορών έναντι του φυσικού καταστήματος - να είναι σε θέση να δοκιμάσει παπούτσια. Με την εμπειρία του ο πελάτης μπορεί να δει αμέσως πώς τα παπούτσια μας ταιριάζουν στα πόδια τους.

Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 48 χώρες όπου η Massimo Dutti προσφέρει διαδικτυακές πωλήσεις.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.