H Massimo Dutti παρουσιάζει την Shoes Experience

Μία νέα, εικονική εξυπηρέτηση πελατών από το δημοφιλές brand.

Γράφει: Esquire Editors 18 Φεβρουαρίου 2021

Πάντα πρωτοποριακή στη συνάντηση της μόδας και της τεχνολογίας, η Massimo Dutti συνεχίζει την δέσμευσή της να προσφέρει νέες εμπειρίες αγορών που εξατομικεύουν την εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν περισσότερο. Με την επωνυμία Shoes Experience, το brand λανσάρει ένα νέο εργαλείο με το οποίο μπορείτε να δοκιμάσετε τις συλλογές αθλητικών υποδημάτων με ένα μόνο κλικ μέσω των εφαρμογών του σε iOS και Android. Αυτό το καινοτόμο σύστημα επιλογής προϊόντων χρησιμοποιεί επαυξημένη πραγματικότητα για να προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο εμπειρίας, διατηρώντας τη θέση του brand ως ηγέτη στον τομέα στην εξυπηρέτηση & εμπειρία πελατών.

Για να αποκτήσετε ένα ζευγάρι από τα πιο πρόσφατα αθλητικά υποδήματα που προσφέρει η Massimo Dutti, οι πελάτες πρέπει να επιλέξουν μόνο ένα μοντέλο από την επιλογή που προσφέρει το brand από τις γυναικείες ή ανδρικές συλλογές και να τοποθετήσουν την κάμερα της κινητής συσκευής τους στα πόδια τους, έτσι ώστε η μαγεία της επαυξημένης πραγματικότητας να μπορέσει να λειτουργήσει.

Η επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα που εφαρμόζεται στις διαδικτυακές πωλήσεις μέσω νέων λειτουργιών όπως το Shoes Experience σημαίνει σημαντική βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και κατά συνέπεια, της διαφοροποίησης του brand.

H Massimo Dutti παρουσιάζει την Shoes Experience

Ένα άλλο πλεονέκτημα που προσφέρει η νέα υπηρεσία είναι ότι μπορεί να δημοσιεύσει το αποτέλεσμα των superimposed υποδημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να επιτρέπει στους πελάτες να αγοράσουν το μοντέλο που έχουν δοκιμάσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Massimo Dutti. Έτσι, μέσω αυτού του νέου εργαλείου, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν ένα προϊόν σε πραγματικό χρόνο, ικανοποιώντας αμέσως την επιθυμία τους και διευκολύνοντας την αγορά τους, απολαμβάνοντας μια αποκλειστική εμπειρία.

Η υπηρεσία είναι μόνο ένα από τα τεχνολογικά εργαλεία που το brand έχει διαθέσει στους πελάτες, για να εμπλουτίσει τη διαδικασία αγοράς. Στο σημείο πώλησης, το shop by ipod είναι ήδη διαθέσιμο για εκείνα τα μοντέλα που δεν είναι διαθέσιμα σε απόθεμα και το νέο εργαλείο επιτρέπει στους πελάτες εντός καταστήματος να το δοκιμάσουν με εικονικό τρόπο.

Μέσω αυτής της καινοτομίας επαυξημένης πραγματικότητας, η Massimo Dutti ελπίζει να εξαλείψει ένα από τα εμπόδια των διαδικτυακών αγορών έναντι του φυσικού καταστήματος - να είναι σε θέση να δοκιμάσει παπούτσια. Με την εμπειρία του ο πελάτης μπορεί να δει αμέσως πώς τα παπούτσια μας ταιριάζουν στα πόδια τους.

Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 48 χώρες όπου η Massimo Dutti προσφέρει διαδικτυακές πωλήσεις.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τα γκρίζα μαλλιά στον άντρα είναι γοητεία

Πώς μπορείς να κάνεις τα γκρίζα μαλλιά σου να δείχνουν όμορφα, χωρίς θαμπάδες, κίτρινους τόνους και έλλειψη δομής.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

H ώρα του slim fit blazer

Τι σημαίνει να έχει ένα blazer slim fit και γιατί πρέπει να προτιμάς τη συγκεκριμένη εφαρμογή.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

5 μποτάκια που πρέπει να αποκτήσεις πριν τα πρωτοβρόχια

Δεν είναι όλα τα αντρικά μποτάκια ίδια, χωρίζονται σε κατηγορίες, οπότε καλό είναι να έχεις από 1 ζευγάρι σε κάθε στυλ.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Havaianas όπως ποτέ πριν

Η νέα συλλογή Havaianas Tradi Zori Tokyo έρχεται να σπάσει τα καθιερωμένα.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Τα πιο εμβληματικά ρολόγια του 007

Εκείνα που φόρεσε ο James Bond στις ταινίες του και έμειναν στην ιστορία.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Αυτοί που δίδαξαν στυλ στα Emmys

Ο Ted Lasso και όλοι όσοι έπαιξαν μεγάλη μπάλα στο κόκκινο χαλί.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας