Ο Στέφανος Ζαούσης και η μόδα ως μέσο προσωπικού στυλ

O Mr Styler που ξεχωρίζει για το προσωπικό του ύφος μιλά στο Esquire και αποκαλύπτεται.

Ο Στέφανος Ζαούσης ζει και αναπνέει μέσα στη μόδα και το στυλ, σχεδόν  από τη στιγμή που γεννήθηκε. Στις γραμμές που ακολουθούν, μιλά για το προσωπικό του -twisted classic- ύφος, τις δουλειές που επιμελείται αλλά και το πώς θα -πρέπει να- ντυνόμαστε μετά την πανδημία. 

Μόδα από την αρχή

Τι σε έκανε να ασχοληθείς με τη μόδα; Θα έλεγα ότι έχω το στυλ στα γονίδιά μου, καθώς η μητέρα και η γιαγιά μου, που ήταν δύο γυναίκες πολύ όμορφες, κομψές και κοσμογυρισμένες, μου μετέδωσαν το γούστο τους, μου έδωσαν τα κατάλληλα ερεθίσματα. Από μικρό παιδί, είχα πάθος με τα ρούχα.

Έχεις κάνει ποτέ κάποια δουλειά που να μη σχετίζεται με το στυλ, γενικότερα; Όχι.

Γιατί έχεις δύο accounts στο Instagram; Το ένα περιέχει τη δουλειά μου ως style editor, τις εμπνεύσεις μου και αναφορές από το οικογενειακό μας στυλ, το δεύτερο, το MR STYLER είναι καθαρά και μόνο για το αντρικό στυλ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stefanos (@zaousis)

 

Εκτός από το προσωπικό σου project, το MR STYLER, κάνεις editorial μόδας, διαφημιστικές καμπάνιες και τις βιτρίνες του Attica. Τι αγαπάς σε κάθε ένα από αυτά τα projects; Γενικά σε όλες τις δουλειές που κάνω αγαπώ τη δημιουργικότητα, την ευρηματικότητα, και το team work, δεν μπορώ να λειτουργήσω χωρίς αυτά. Προφανώς, ως άνθρωπος που έχω "μεγαλώσει" μέσα στα περιοδικά, έχω μία αδυναμία στα editorial μόδας. Εκεί αισθάνομαι πιο δημιουργικός. Διαμορφώνω τα concepts, διαλέγω τα ρούχα, τα μοντέλα και το location. Όλα αυτά μαζί με τον φωτογράφο, φυσικά, αλλά εγώ έχω την τελική ευθύνη για το αποτέλεσμα.

Στις καμπάνιες προσπαθώ να απογειώνω το προϊόν του πελάτη, γιατί στο τέλος αυτό που μετράει, πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα, είναι η εμπορική επιτυχία. Τα τελευταία χρόνια, βέβαια, καθώς τα social media γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, όλοι θέλουν οι καμπάνιες τους να μοιάζουν με editorial μόδας, οπότε αυτά τα δύο έχουν αρχίσει να μοιάζουν οπτικά.

Οι βιτρίνες, είναι ένα άλλο κεφάλαιο που δεν έχει να κάνει τόσο πολύ με τις τάσεις αλλά με μία διαφορετική θεματική κάθε φορά, που μπορεί να είναι εντελώς άσχετη με τη μόδα. Οι βιτρίνες των Attica ειδικά, βασίζονται περισσότερο στο set design που υλοποιεί η εξαιρετικά ταλαντούχα art director Λήδα Χαρίση. Εγώ επιλέγω τα κατάλληλα ρούχα που του ταιριάζουν. Φυσικά, είναι μία κατεξοχήν ομαδική δουλειά και έχει ανοίξει τους ορίζοντες μου απίστευτα από άποψη δημιουργικότητας.

Πώς θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στυλ; Ως "classic with a twist" ή "twisted classic". Άλλες φορές κάνω πιο μινιμαλιστικές επιλογές και άλλες προτιμώ χρώματα, πάντα όμως κινούμαι στο πλαίσιο του urban style, γιατί είμαι παιδί της πόλης. Κάνω ένα mix  διαχρονικών κομματιών, που έχουν να κάνουν με τις καταβολές μου, με το street style που αφομοίωσα στο ντύσιμό μου την εποχή που ζούσα στην Νέα Υόρκη. Επίσης, δεν ήμουν ποτέ fashion victim, γενικά αποφεύγω οτιδήποτε πολυφοριέται και γίνεται κλισέ. Από τις τάσεις της μόδας, υιοθετώ μόνο αυτά τα στοιχεία που μου αρέσουν και θεωρώ ότι ταιριάζουν στο σωματότυπο και την προσωπικότητά μου.

Ο Στέφανος Ζαούσης και η μόδα ως μέσο προσωπικού στυλ
Total look: Sotiris Georgiou

 

Η ζωή μετά

Τι θα φορέσεις στο πρώτο party που θα πας όταν τελειώσει η πανδημία; Ελπίζω να έχει φτιάξει ο καιρός, να έχω μαυρίσει λίγο και να φορέσω κάτι σε off white που αγαπώ ιδιαιτέρως.

Το στυλ είναι παντοτινό. Η μόδα, όμως, είναι ένας αναχρονιστικός θεσμός ή έχει λόγο ύπαρξης; Φυσικά και έχει λόγο ύπαρξης. Καταρχήν, είναι το μέσο για να αποκτήσει κανείς το προσωπικό του στυλ. Είναι, επίσης, ένα όμορφο παραμύθι που χρειαζόμαστε όλοι στην καθημερινότητά μας, αν και βασίζεται σε μία βαριά βιομηχανία, που θρέφει εκατομμύρια ανθρώπους. Και ας μην ξεχνάμε ότι εξελίσσεται ανάλογα με τι συμβαίνει στην κοινωνία, με το diversity και το sustainability να είναι δύο τάσεις που κυριαρχούν στην εποχή μας.

Ποιον διάσημο παραδέχεσαι για το στυλ του; Από τους κλασσικούς stars του Hollywood, τον Steve McQυeen. Από τους νεώτερους, τον Harry Styles.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MR STYLER (@stefanozaousis)

Τι θα φορέσει ο καλοντυμένος άντρας αυτή την άνοιξη, αν υποθέσουμε ότι θα βγει από το σπίτι; Και τι αν μείνει μέσα; Πιστεύω ότι θα βγει έξω ό,τι κι αν συμβεί, ακόμα κι αν αυτό θα γίνει μόνο και μόνο επειδή θα φτιάξει ο καιρός. Ελπίζω να αποφύγει τα μαύρα και να φορέσει χρώμα, που φτιάχνει τη διάθεση. Μία μάο πουκαμίσα σε γαλάζιο ή χακί, σε συνδυασμό με μία άνετη παντελόνα με πιέτες σε μπεζ θα ήταν ένα τέλειο look για την αρχή της άνοιξης.

Με τι παπούτσι και κάλτσες θα το συνδυάσει; Με πάνινα παπούτσια σε λευκό η καφέ σανδάλια. Τα πρώτα με αόρατα καλτσάκια, τα δεύτερα χωρίς κάλτσες.

Φοράει κοσμήματα ο άντρας; Φοράει. Είτε boho-ethnic style, είτε δερμάτινα περικάρπια, είτε τα αναμειγνύει όλα μαζί.

Ας πούμε και κάτι για την ιδανική γυναίκα. Τι φοράει; Πώς είναι τα μαλλιά και το μακιγιάζ της; Κι αν ήταν διάσημη, ποια θα ήταν; Φοράει είτε ανδρόγυνα κομμάτια, είτε πολύ θηλυκά ή τα συνδυάζει μαζί. Έχει ένα περιποιημένα μακρύ καρέ και ελαφρύ μακιγιάζ με έμφαση σε ένα ωραίο κραγιόν στην απόχρωση του κόκκινου που της ταιριάζει. Θα ήταν η Cate Blanchett.

Πες μου και τα 3 top μέρη στον κόσμο που έχεις δει τους πιο στιλάτους ανθρώπους και τελειώσαμε. Μιλάνο, Νέα Υόρκη και Παρίσι.

 


Info

Total look: Sotiris Georgiou

Ακολούθησε τον Στέφανο Ζαούση στο Instagram και μάθε περισσότερα γι' αυτόν στο site του, www.stefanozaousis.com.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.