Ένα μπουφάν για θρύλους

Το Detroit της Carhartt είναι το μόνο τζάκετ που μπορεί να αντικαταστήσει το αγαπημένο σου μπουφάν.

Ντιτρόιτ, 1889. Η πιο πυκνοκατοικημένη πόλη του Μίσιγκαν ζει στον ρυθμό της δεύτερης βιομηχανικής επανάστασης, με τους εργάτες που κατασκευάζουν σιδηροδρομικές γραμμές και τους ανθρακωρύχους της να χρειάζονται άνετα και ανθεκτικά ρούχα - από τα παπούτσια μέχρι το μπουφάν. Ο Hamilton Cahart, ο διορατικός επιχειρηματίας και ιδρυτής της Carhartt ακούει τα παράπονά τους και δημιουργεί ένα τζάκετ που όχι μόνο επιβιώνει ως σχέδιο 132 χρόνια μετά, αλλά αποτελεί ένα από τα πιο θρυλικά κομμάτια της αντρικής γκαρνταρόμπας.

Ένα μπουφάν για θρύλουςNuria Serrano / Esquire

Στη σημερινή εκδοχή του, το τζάκετ Detroit αποτελεί κομμάτι της streetwear σειράς της Carhartt WIP - προέρχεται από τη φράση Work In Progress.

Το μυστικό της δημοφιλίας του

Ο λόγος που το συγκεκριμένο τζάκετ βρήκε αρχικά ανταπόκριση στους εργάτες ήταν το μήκος του, το οποίο τελειώνει ακριβώς εκεί που της γης οι κολασμένοι του προπερασμένου αιώνα στερέωναν τη ζώνη με τα εργαλεία τους. Στη συνέχεια, το απλό του ντιζάιν με τις τρεις τσέπες στο μπροστινό μέρος, έκανε πολλούς άντρες να ξεκινήσουν να το φορούν και στον δρόμο.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, αυτό που το έκανε περιζήτητο είναι το υλικό του που παραμένει πιστό στη βάση του, τον ανθεκτικό βαμβακερό καμβά. Πλέον, το καφέ μοντέλο με τον κοτλέ γιακά, αποτελεί μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και μοσχοπουλημένες εκδοχές του.

Το αγαπημένο τζάκετ των καλοντυμένων

Δεν αποτελεί, λοιπόν, έκπληξη το ότι αποτελεί το αγαπημένο τζάκετ των πιο καλοντυμένων αντρών της υφηλίου, όπως του David Beckham και του γιου του, Brooklyn, του Daniel Day Lewis ή του Kanye West. Κι αυτό γιατί οι απαιτητικοί άντρες ξέρουν να εκτιμούν τα ρούχα που αποκτούν πατίνα καθώς τα χαϊδεύει ο χρόνος δίνοντάς τους ξεχωριστή προσωπικότητα.

CARHARTT 4Nuria Serrano / Esquire

Άλλωστε, τα κλασικά και αειθαλή ρούχα της αντρικής γκαρνταρόμπας, αυτά που επικοινωνούν την προσωπικότητα όσων τα φορούν, είναι φτιαγμένα για να τα τιμάς ξανά και ξανά, για να γίνουν αγαπημένα και γι’ αυτό δείχνουν πάντα μοναδικά και πολυκαιρισμένα.

Οι μετατροπές στο σχέδιό του

Από το 2014 μέχρι σήμερα, το σχέδιο του τζάκετ Detroit έχει υποστεί κάποιες μικρές αλλαγές. Η πιο σημαντική; Στο εσωτερικό του, προστέθηκε φόδρα από βουρτσισμένο τρικό, που εκτός του ότι κάνει ωραία αντίθεση με το κλασικό καφέ, σε κρατάει ζεστό.

CARHARTT 3Nuria Serrano / Esquire

Αυτή και άλλες τέτοιες μικρές αλλαγές και βελτιωτικές κινήσεις στον σχεδιασμό ρούχων που είναι προορισμένα να αντέξουν στον χρόνο, άλλωστε, είναι που κρατούν τον θρύλο τους ζωντανό, ενώ την ίδια στιγμή επιβεβαιώνουν την πίστη τους στην αρχή που τα έκανε αγαπητά: Το να υπηρετούν τις ανάγκες αυτών που τα φορούν.

Γιατί να το προτιμήσεις

Είναι σίγουρα αρκετά πιο ακριβό από ένα από τα πολλά αντίστοιχης αισθητικής τζάκετ που θα βρεις φέτος την άνοιξη στις συλλογές των αλυσίδων προσιτής μόδας, καθώς κοστίζει γύρω στα 180 Ευρώ. Η διαφορά του, όμως, με όλα τα υπόλοιπα είναι στην ποιότητα και, κυρίως, στην ιστορία που κουβαλάει.

Και είναι αυτή η ιστορία, μαζί με την ευκολία του στους συνδυασμούς, που μπορεί να σε κάνει να το φοράς περήφανα, όχι για να στήσεις σιδηρογραμμές σε κάποια Άγρια Δύση, αλλά στο γραφείο, στις βόλτες σου ή σε μία συναυλία, όταν με το καλό ξεμπερδέψουμε με τον κορονοϊό.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.