
Η νέα καμπάνια Philoxenia της Kalogirou είναι μία ωδή στη φιλοξενία
Η νέα καμπάνια για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 θα σε βάλει σε mood καλοκαιρινών διακοπών.

Το ιστορικό brand Kalogirou παρουσιάζει τη νέα καμπάνια PHILOXENIA για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2021, η οποία είναι μία ωδή στην υψηλή αξία της φιλοξενίας. Για την παρουσίαση της, δημιουργήθηκε ένα εντυπωσιακό fashion φιλμ αλλά και φωτογραφικό υλικό με σκοπό να αφηγηθούν μία εύθυμη ιστορία διασκέδασης, στιλ και ελευθερίας, προκαλώντας έντονα συναισθήματα και μια γλυκιά νοσταλγία στον θεατή.
Η ιστορία διαδραματίζεται σε μια ιστορική εξοχική κατοικία, δημιούργημα του θρυλικού αρχιτέκτονα Νίκου Βαλσαμάκη τη δεκαετία του 1960. Ένα σπίτι ορόσημο, που σηματοδοτεί τη φάση του εκσυγχρονισμού της σύγχρονης ελληνικής αρχιτεκτονικής, έτσι όπως η KALOGIROU σηματοδοτεί την είσοδό της στα επόμενα 130 χρόνια της, διατηρώντας αναλλοίωτες τις αξίες της και με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Και αυτήν τη σεζόν, η KALOGIROU με τη νέα της καμπάνια δημιουργεί μια κινηματογραφική ατμόσφαιρα γεμάτη ζωντάνια, χρώματα, κομψότητα και ζωηρούς χαρακτήρες, αναδεικνύοντας τη μοναδική αισθητική της αλλά και το απαράμιλλο στυλ που τη διέπει.
Σε πρώτο πλάνο οι ανθρώπινες σχέσεις αγάπης, αφοσίωσης και ελευθερίας δίνουν το παρών, αναδεικνύοντας πώς το brand KALOGIROU ορίζει το σύγχρονο στιλ αλλά και τη συναισθηματική σύνδεση που έχει αποκτήσει μέσα από τη μακρά πορεία του.

Ένα fashion φιλμ γεμάτο εικόνες και χρώματα από το ελληνικό καλοκαίρι, το μπλε της θάλασσας, καλοκαιρινά τοπία και χαρούμενες στιγμές έξι νέων ανθρώπων, που αποπνέουν ανεξαρτησία και ελεύθερο πνεύμα. Εκεί που η χαρά συναντά τη νοσταλγία και τα υποδήματα γίνονται προέκταση του εαυτού μας. Παράλληλα, η νέα καμπάνια PHILOXENIA αναδεικνύει τη διαχρονικότητα και ταυτόχρονα τη διαρκή εξέλιξη του brand από την ιδρυσή του το 1890 έως σήμερα.

Ο ρομαντισμός, που διέπει την αισθητική του φιλμ αλλά και το storytelling, ολοκληρώνεται στα τελευταία δευτερόλεπτα, όπου με τη δύση του ηλίου, οι φίλοι της πρωταγωνίστριας εξαφανίζονται και η ίδια μένει μόνη να νοσταλγεί τις στιγμές, γράφοντας σε μια καρτ ποστάλ το μήνυμα ‘‘Wish you were all here’’. Στη συνέχεια, κατευθύνεται στη βεράντα περιμένοντας πότε θα ξαναδεί τους φίλους της. Μία σκηνή που αφήνει τον θεατή να αναρωτιέται εάν όλα όσα παρακολούθησε συνέβησαν στην πραγματικότητα ή ήταν ένα όνειρο της πρωταγωνίστριας.
Μέσα από τη νέα καμπάνια PHILOXENIA για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2021, αναδεικνύεται για ακόμα μία φορά η δημιουργικότητα, η εξαίρετη ποιότητα και η υψηλή αισθητική του brand Kalogirou , που μας καλωσορίζει και αυτήν τη σεζόν σε έναν εντυπωσιακό κόσμο, δημιουργώντας σχέσεις αγάπης και αφοσίωσης.
Info
Film by: Χρήστος Θεολόγου | Φωτογράφος: Rene Hebermacher | Creative Direction - Set design: Νίκος Υφαντής | Movement Director: Lynsey Peisinger | Styling: Δάφνη Ηλιάκη | Hair styling: Χρήστος Μπαϊραμπάς | Make up: Γιάννης Σίσκος | Production management: Avion Films
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.