
Η Pepe Jeans ενώνει τις δυνάμεις της με τον Brooklyn Beckham
Η Pepe Jeans London αποκαλύπτει με υπερηφάνεια το πρώτο μέρος της συνεργασίας της με τον Βρετανό φωτογράφο Brooklyn Beckham.

Ανακοινώνοντας τη νέα αυτή συνεργασία την Παγκόσμια Ημέρα Νερού - 22 Μαρτίου 2021, η καμπάνια Wiser Future αποτίει φόρο τιμής στη σπουδαιότητα του νερού και αντανακλά τη ζωτική σημασία του για το μέλλον. Μέσα από φωτογραφίες που σκηνοθέτησε και τράβηξε ο ίδιος ο Brooklyn Beckham, και βίντεο του Zhamak Fullad, η καμπάνια Wiser Future παίζει με τις αντανακλάσεις που δημιουργούνται από καθρέφτες σε διάφορα περιβάλλοντα και παρουσιάζει τη denim συλλογή Wiser Wash® της Pepe Jeans London.

Το Wiser Wash® είναι μια επαναστατική τεχνολογία πλυσίματος που μειώνει δραστικά τη χρήση νερού κατά την παραγωγή denim, χρησιμοποιώντας μόνο 1 φλιτζάνι νερό για τη διαδικασία αποχρωματισμού ενός παντελονιού τζιν (συγκριτικά με τα 16 λίτρα που απαιτούνται για μια παραδοσιακή πλύση) και καθόλου τοξικά χημικά.
Οι φωτογραφίες της καμπάνιας Wiser Future παρουσιάζουν τον φωτογράφο Brooklyn Beckham στην παραλία να φωτογραφίζει τον εαυτό του μέσα από έναν καθρέφτη χωρίς πλαίσιο, αντανακλώντας έτσι τη μεγαλοπρέπεια του ωκεανού. Ο Brooklyn φοράει το Young denim jacket και το εφαρμοστό τζιν παντελόνι Hatch, προϊόντα που έχουν παραχθεί με την τεχνολογία Wiser Wash®.

Οι φωτογραφίες της καμπάνιας, τα βίντεο για τα social media και υλικό από τα παρασκήνια θα συνεχίσουν να προβάλλονται σταδιακά σε όλα τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της Pepe Jeans London και σε επιλεγμένα media μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα της Γης στις 22 Απριλίου 2021.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.