
Η Dsquared2 ενώνει τις δυνάμεις της με την Superga
Η Dsquared2 συνεργάζεται με την Superga για μια capsule συλλογή για τη σεζόν Άνοιξη Καλοκαίρι 2021.

Η σειρά αξεσουάρ συνδυάζει τα logo και σύμβολα και των δύο εμπορικών σημάτων σε ένα σύγχρονο design: το μοτίβο της Dsquared2 με το φύλλο σφένδαμου και το "S”, το μινιμαλιστικό, εμβληματικό λογότυπο της Superga.
Η συλλογή αποτελείται από υφασμάτινα παπούτσια στα βασικά χρώματα του κόκκινου, του λευκού και του μαύρου, με την εμβληματική σόλα από καουτσούκ της Superga, σε unisex low-top σχέδιο. Τα ίδια χρώματα και logo παρουσιάζονται και σε unisex baseball caps.

Info
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στo Dsquared2 store Μητροπολίτου Ιωσήφ 9, στα καταστήματα EPONYMO και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, από το τέλος Απριλίου 2021.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.