Havaianas vs. Fortnite για κάθε gamer

Η Havaianas δημιούργησε ένα δικό της χάρτη μέσα στο Fortnite για να γιορτάσει τη νέα συλλογή που περιλαμβάνει σχέδια από το δημοφιλές παιχνίδι.

Η Havaianas παρουσιάζει μια άνευ προηγουμένου συλλογή για όλους τους gamers του Fortnite, καθώς και το αποκλειστικό νησί Havaianas Summer Island στον χάρτη του Fortnite. Θέλοντας να προσφέρει ακόμα πιο συναρπαστικές εμπειρίες στο κοινό της, η Havaianas δημιούργησε το δικό της χάρτη μέσα στο Fortnite: Το Havaianas Summer Island, σχεδιασμένο από την Agência Cheil.

Ο χάρτης, στον οποίο έχουν πρόσβαση gamers από όλο τον κόσμο, σχεδιάστηκε από τον Alan ‘Shinohara’ Garcia και τον Mateus ‘Derponce’ Yoshitani, οι οποίοι φημίζονται για τις εμβληματικές παραγωγές τους, αλλά και τις έξυπνες κινήσεις τους στο παιχνίδι.

Havaianas vs. Fortnite για κάθε gamer

"Η Havaianas, χρησιμοποιώντας την δημιουργικότητα της, κατάφερε να ενταχθεί στον κόσμο του Fortnite, πηγαίνοντας τη φαντασία των θαυμαστών του σε άλλο επίπεδο και δημιουργώντας μια συναρπαστική εμπειρία για τους gamers σε όλο τον κόσμο. Όλα ξεκίνησαν με την ιδέα της δημιουργίας ενός γιγαντιαίου νησιού στο σχήμα μιας σαγιονάρας Havaianas, το οποίο θα διαχωριζόταν σε τρία διαφορετικά σενάρια, έτσι ώστε το κάθε ένα να αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά των χωρών στις οποίες θα κυκλοφορούσε η συλλογή. Δεδομένου ότι το έργο ήταν τεράστιο, είχαμε την πολύτιμη βοήθεια της Mayara "Mei" Miranda και του Victor Santana, οι οποίοι βοήθησαν κυρίως στη διακόσμηση του χάρτη. Φτάσαμε στο μ’εγιστο δυνατό όριο στο Creative Mode, για να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία "Object Hunt” που είχαν δει μέχρι τώρα οι παίκτες του Fortnite", αναφέρει ο Alan Shinohara.

Η Derponce μίλησε ακόμη και για τη συνεργασία που χρειάστηκε η ανάπτυξη του Havaianas Summer Island - "Δεν είχα νιώσει ποτέ ξανά τόσο καλά μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού ενός χάρτη. Η δημιουργική διαδικασία ήταν πραγματικά απολαυστική. Στην αρχή, υπήρχε μόνο νερό, και μόλις ολοκληρώσαμε το πρώτο βήμα, που ήταν η δημιουργία του νησιού σε σχήμα μιας σαγιονάρας Havaianas, σκέφτηκα - Ουάου! Τελικά θα βγει πολύ καλύτερο από όσο περίμενα. Το να βλέπουμε αυτό το γιγαντιαίο νησί να παίρνει μορφή, κάθε μέρα όλο και πιο κοντά σε αυτό που οραματιζόμασταν, ήταν μια απαράμιλλη αίσθηση για μένα. Χωρίς αμφιβολία, αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα projects σχεδιασμού χάρτη που έχω συμμετάσχει ποτέ."

Ως παγκόσμια πρωτοβουλία, η ανακοίνωση της συνεργασίας με το Fortnite για τη δημιουργία του Havaianas Summer Island έγινε ταυτόχρονα σε πολλές χώρες, όπως: Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, Αυστραλία, Πορτογαλία, Γερμανία και φυσικά στη Βραζιλία. "Θέλαμε να προσφέρουμε μια μοναδική και διαφοροποιημένη εμπειρία στον κόσμο του Fortnite και το να συμμετέχουμε στο παιχνίδι προσφέροντας νέες εμπειρίες στο κυνήγι θησαυρού και προσθέτοντας λίγο από το DNA της Havaianas, ήταν μια έξυπνη κίνηση. Τόσο οι επαγγελματίες gamers, όσο και οι θαυμαστές του Fortnite, ήδη χρησιμοποιούν Havaianas στην καθημερινή τους ζωή. Τώρα όμως μας δίνεται η ευκαιρία να μπούμε στον κόσμο τους και να συμμετέχουμε ενεργά στις συναρπαστικές προκλήσεις που τους προσφέρει το Fortnite – επιφυλάσσοντας μερικές εκπλήξεις που μόνο οι gamers θα καταλάβουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού", εξηγεί η Fefa Romano, CMO της Alpargatas.

ΧΑΒΑΓΙΑΝΑΣ ΦΟΡΤΝΑΙΤ 4

Οι περιπετειώδεις εξερευνητές που θέλουν να ταξιδέψουν στο νήσι Havaianas Summer Island μπορούν να το προσεγγίσουν και να έχουν πρόσβαση μέσω του κωδικού 6301-8935-3098.

Havaianas vs. Fortnite

Η νέα συλλογή Havaianas vs. Fortnite περιλαμβάνει τρία εντυπωσιακά σχέδια με στοιχεία του παιχνιδιού και ευφάνταστα γραφικά. Είναι διαθέσιμη από 35/36 έως 45/46, ώστε να εξυπηρετήσει όλα τα γούστα και τα μεγέθη.

Τα σχέδια της συλλογής φέρουν τα πιο εμβληματικά στοιχεία του παιχνιδιού, όπως είναι το Unicorn Llama Pickaxe, το οποίο έχει μετατραπεί ακόμη και σε πραγματικό παιχνίδι και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά του Fortnite. Επίσης, σε ένα από τα σχέδια αποτυπώνεται το Battle Bus, το λεωφορείο που χρησιμοποιεί κάθε παίκτης στην αρχή του αγώνα και το οποίο τον οδηγήσει στην αρένα του Fortnite.

Το βιομηχανία των διαδικτυακών παιχνιδιών είναι η δεύτερη μεγαλύτερη βιομηχανία παγκοσμίως στον τομέα της ψυχαγωγίας. Η Havaianas αποτελεί ένα brand που εδώ και αρκετό καιρό επικοινωνεί με αυτό το κοινό, μέσω άλλων συνεργασιών όπως το Naruto, το Mario Bros, το Minecraft και το Star Wars. Πιστεύουμε ότι, όπως ακριβώς συνέβη με εκείνες, έτσι και η Havaianas vs. Fortnite συνεργασία αναμένεται να αποτελέσει άλλη μια μεγάλη επιτυχία", καταλήγει η Fefa.

ΧΑΒΑΓΙΑΝΑΣ ΦΟΡΤΝΑΙΤ 5

Με τη στρατηγική επικοινωνίας να έχει δημιουργηθεί από την Cheil Gaming, καθώς οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της Cheil Brasil είναι αφιερωμένες στο κλάδο του gaming, η παγκόσμια καμπάνια της συλλογής Havaianas vs. Fortnite στοχεύει στην ενίσχυση της σύνδεσης του brand με το gamer κοινό με ένα φυσικό τρόπο και για τις δύο πλευρές. "Αναρωτηθήκαμε πως να συνδυάσουμε ένα διασκεδαστικό brand εξωτερικού χώρου, με μια αγορά που λειτουργεί με κώδικες, εφαρμόζεται σε εσωτερικό χώρο και χαρακτηρίζεται από ανταγωνιστικότητα. Η απάντηση σε αυτό ήταν να αναδείξουμε αυτές ακριβώς τις διαφορές που έχουν μεταξύ οι δύο κόσμοι κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, βρίσκοντας κοινά σημεία αναφοράς", εξηγεί ο Ντάγκλας Σάντος, επικεφαλής του Cheil Gaming.

Η έμπνευση της ιδέας ήρθε από το γεγονός ότι τα πόδια των gamers είναι το μοναδικό μέρος του σώματός τους που παραμένει χαλαρό κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οπότε κάτι τόσο άνετο όσο ένα ζευγάρι Havaianas, είναι το απαραίτητο gaming accessory.

Η συλλογή Havaianas vs.Fortnite είναι διαθέσιμη στο havaianas-store.com, τα καταστήματα Havaianas, καθώς και επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.