
Adidas απευθείας από την Silicon Valley
H Adidas λανσάρει ένα νέο ζευγάρι sneakers σε συνεργασία με την Allbirds, την εταιρεία που λατρεύουν οι ιδιοφυΐες της τεχνολογίας.
Και το όνομα αυτού… Futurecraft.Footprint. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στην Adidas και την Allbirds, δεν θα μπορούσε παρά να έχει ένα πρωτότυπο όνομα που να σε κάνει να καταλαβαίνεις κατευθείαν και τις δύο αποστολές του. Αφενός να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο θα φτιάχνονται τα παπούτσια στο μέλλον και αφετέρου να έχει όσο γίνεται μικρότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον, πάντα σε σχέση με τα συμβατικά sneakers.
Το challenge που κερδήθηκε
Δεν το λες και απλό challenge. Στην πραγματικότητα, είναι τεράστιο. Κι όμως, η Adidas και η Allbirds το προσπάθησαν μαζί, κατασκευάζοντας με επιτυχία ένα παπούτσι που πιθανολογείται ότι θα βγει στην αγορά το φθινόπωρο. Μάλιστα, αν όλα πάνε καλά ανάμεσα στον γίγαντα του sportswear και το sneaker brand που λατρεύουν οι ιδιοφυίες της Silicon Valley, αυτή η πρώτη τους συνεργασία δεν θα είναι η τελευταία.
Ξεκίνησαν, λοιπόν, με στόχο τη μείωση του ορίου των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και γενικότερα του αντίκτυπου που έχει η παραγωγή ενός sneaker στο περιβάλλον. Και τα κατάφεραν με την εκπομπή μόλις 2,94 χιλιόγραμμων διοξειδίου του άνθρακα ανά ζευγάρι, έναν αριθμό που μέχρι τώρα κανένα από αυτά τα δύο brands δεν είχε καταφέρει να επιτύχει από μόνο του.
Πώς κατασκευάζεται το Futurecraft.Footprint
Όλα έγιναν εφικτά επειδή ξεκίνησαν να εργάζονται πάνω στο κατάλληλο παπούτσι, το Adizero, ένα από τα πιο ελαφριά sneakers της Adidas. Η μεσόσολα του αρχικού μοντέλου υπέστη μετατροπές, καθώς κατασκευάστηκε εκ νέου με το υλικό SweetFoam. Το συγκεκριμένο υλικό, ένας "αφρός" που παράγεται από ζαχαροκάλαμο, είναι αυτό με το οποίο φτιάχνονται τα sneakers της Allbirds.
Το άνω μέρος του παπουτσιού είναι κατασκευασμένο κατά 70% από ανακυκλωμένα υλικά και κατά 30% από Tencel, που προκύπτει από την κατάλληλη επεξεργασία του ξύλου. Επίσης το λευκό χρώμα των sneakers οφείλεται στην απόφαση να μην χρησιμοποιηθούν βαφές στην κατασκευή τους. Τέλος, όλα τα μέρη του παπουτσιού μένουν στη θέση τους αποκλειστικά και μόνο μέσω ραφής. Λιγότερες κόλες, λοιπόν, αλλά και λιγότερα ενδιάμεσα πάνελ, που κάνουν τα συγκεκριμένα sneakers ακόμα πιο ελαφριά.
Η σημασία της ελαφρότητας
Το ότι τα Futurecraft.Footprint είναι τόσο ελαφριά παίζει τεράστιο ρόλο στο περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Κι αυτό όχι μόνο γιατί απαιτούν λιγότερα υλικά για την κατασκευή τους, αλλά και διότι το μικρότερο βάρος τους μειώνει τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο ανάμεσα στο στάδιο της παραγωγής και της διανομής τους, δηλαδή κατά τη διάρκεια της μεταφοράς τους π.χ. προς τα καταστήματα.
Όπως αναφέρει το ιταλικό Esquire, μετρήθηκε και υπολογίστηκε κάθε πιθανή και απίθανη εμπλεκόμενη μεταβλητή, έτσι ώστε να βρεθούν οι πλέον προσφορότερες "πράσινες" λύσεις για την κατασκευή τους. Θα σώσουν, λοιπόν, άραγε, τα fashion brands τον πλανήτη;
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.