
Οι σχεδιαστές που θα ντύσουν τους αθλητές στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Μόδα και αθλητισμός συνεργάζονται για το κορυφαίο αθλητικό γεγονός.

Ολυμπιακοί Αγώνες και μόδα λοιπόν. Μπορεί ο μεγαλύτερος στόχος των αθλητών που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι ένα μετάλλιο και μία θέση στο βάθρο, ωστόσο αναπόσπαστο κομμάτι της παρουσίας τους σε αυτή την παγκόσμια διοργάνωση είναι οι στολές τους. Το ένδυμα που φορούν οι πρωταγωνιστές τόσο στους αγώνες όσο και στις τελετές έναρξης και λήξης φέρουν συνήθως την υπογραφή διάσημων σχεδιαστών μόδας ή κορυφαίων brands, που έχουν αναλάβει να τους κάνουν να ξεχωρίσουν και ενδυματολογικά.
Με αφορμή, λοιπόν, την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 2020 που θα πραγματοποιηθούν στο Τόκιο στις 23 Ιουλίου, ας γνωρίζουμε τους σχεδιαστές που έχουν δημιουργήσει τα ρούχα και τις στολές που θα φορέσουν οι αθλητές.
Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
Οι Η.Π.Α συνεχίζουν την παράδοση που θέλει τον Ralph Lauren να σχεδιάζει τις στολές των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο σχεδιαστής δημιουργεί το εθνικό ένδυμα που φορούν στους αγώνες, αλλά και στις τελετές έναρξης και λήξης οι αθλητές ήδη από το 2008.
> Διάβασε ακόμη: H πιο σέξι αθλήτρια του πλανήτη πάει Τόκιο
Στους φετινούς αγώνες, τα 600 μέλη της ομάδας θα φορούν λευκό τζιν παντελόνι, λευκή polo μπλούζα με ρίγες στον γιακά και ένα επίσης λευκό αντιανεμικό μπουφάν. Η στολή ολοκληρώνεται με μία ζώνη σε μπλε, κόκκινο και λευκό, δηλαδή στα χρώματα που υπάρχουν στη σημαία των Η.Π.Α.
Για τη δημιουργία των στολών μάλιστα, ο σχεδιαστής ακολούθησε τεχνικές φιλικές προς το περιβάλλον και χρησιμοποίησε γεωργικά υποπροϊόντα χωρίς συνθετικά πλαστικά, ενώ κομμάτια όπως το μπουφάν και η ζώνη δημιουργήθηκαν από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.
Καναδάς
Μία πιο σύγχρονη προσέγγιση συγκριτικά με εκείνη των Η.Π.Α αποφάσισε να ακολουθήσει ο Καναδάς, που για τη σχεδίαση των εθνικών στολών του επέλεξε την εταιρεία που ίδρυσε ο Αμερικανός σχεδιαστής Hudson. Οι στολές λοιπόν αποτελούνται από ένα λευκό μονοχρωματικό σύνολο, διακοσμημένο με το σήμα κατατεθέν της χώρας, το φύλο σφενδάμου και ολοκληρώνονται με ένα denim jacket με μοτίβα που θυμίζουν γκράφιτι.
Eh, we hear people have been curious about our Canadian tuxedos after the release of @TeamUSA's uniforms 🤔
— Team Canada (@TeamCanada) April 15, 2021
Well you can 👀 all about our Tokyo 2020 kit here ➡️ https://t.co/ahIUBRTzhs pic.twitter.com/8hVSzRlOG5
Η στολή του Καναδά κυκλοφόρησε το ίντερνετ ήδη από το 2020, ωστόσο δίχασε τον κόσμο με πολλούς να σχολιάζουν πως είναι κάπως άσχημη. Η εταιρεία Hudson υπερασπίστηκε τα σχέδια της, υποστηρίζοντας πως είναι ένας συνδυασμός μόδας και street τέχνης, στοιχεία που περιγράφουν το Τόκιο. Όσον αφορά στο γκράφιτι του τζιν μπουφάν, η εταιρεία υποστηρίζει πως είναι μία σύγχρονη πινελιά.
Η συνέχεια στο Harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.