Έχουμε το cardigan της σεζόν

Γιατί όλοι -μα όλοι- οι Αμερικανοί superstars φοράνε το ίδιο cardigan;

Αν δεν το βλέπαμε, δεν θα το πιστεύαμε: Σχεδόν όλοι οι κάπως-λίγο εξαντρίκ στιλάτοι Αμερικανοί celebrities -τραγουδιστές, ηθοποιοί, μπασκετμπολίστες- έχουν φορέσει κάποια στιγμή φέτος το ίδιο και το αυτό αντρικό cardigan. Την ίδια cozy, άνετη, βαμβακερή πλεκτή ζακέτα με το έντονο μαύρο-μπεζ σεβρόν ντεσέν, που κλείνει με κουμπιά, έχει μακρύ μήκος και μεγάλο άνοιγμα στο στέρνο. Αφού την είδαμε, λοιπόν, πάνω στον Nick Jonas, τον Dwyane Wade και τον Jae Crowder, αποφασίσαμε να την ψάξουμε λίγο παραπάνω. Για να διαπιστώσουμε ότι φέρει την υπογραφή του high-end brand του Keiser Clark που, προφανώς, τόσο ο ίδιος όσο και η εταιρεία που φέρει το όνομά του, έχουν τρελό hype αυτή τη στιγμή εις την αλλοδαπή. Όσο για την τιμή της; Κοστίζει περίπου 370 Ευρώ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by dwyanewade (@dwyanewade)

Εκεί που το Blade Runner συναντάει τους Fleetwood Mac

Η αλήθεια είναι, βέβαια, ότι τα cardigans τα έχουμε συνδυάσει με το preppy και το παππουδέ στυλ. Τα θεωρούμε comme il faut, κατάλληλα για μέσα στο σπίτι όταν κάνει κρύο, για ένα συνητηρητικό περιβάλλον γραφείου ή το... κατηχητικό. Κι όμως. Όπως Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, έτσι και τα cardigans δεν είναι όλα μονόχρωμα και βαρετά. Τουναντίον. Μπορεί να είναι ανατρεπτικά, ιδιόμορφα, παράξενα, να έχουν τη δική τους προσωπικότητα, να επιβάλλονται μέσα από τις ιδιομορφίες τους και να καθορίζουν το στυλ μας. Όπως το συγκεκριμένο που ως προς την αισθητική του βρίσκεται στο σημείο συνάντησης του Blade Runner με τους Fleetwood Mac, συνδυάζοντας το φουτουριστικό-λειτουργικό του πατρόν με ένα ρετρό, ζεστό ντεσέν.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lucky Daye (@iamluckydaye)

Γιατί έχει γίνει χαμός με το συγκεκριμένο cardigan

Ο κύριος λόγος, όπως δήλωσε ο Keiser Clark στο αμερικάνικο Esquire είναι το ότι προσφέρει 'αναβαθμισμένη άνεση'. Είναι το τέλειο ρούχο για όλους τους πολυάσχολους celebrities που έχουν να πάνε π.χ. μετά από έναν αγώνα ή τα γυρίσματα μίας ταινίας, στο καπάκι, σε μία συναυλία, ένα event ακόμα και μία άλλη πόλη. Το εν λόγω cardigan όχι μόνο τους προσφέρει την άνεση που ζητούν, αλλά επιπλέον κάνει τα looks τους να δείχνουν 'συμμαζεμένα', να περνούν στους άλλους το μήνυμα ότι το προσπάθησαν αλλά και το ότι δεν επέλεξαν απλώς μία ζακέτα 'της σειράς' αλλά κάποια που ξεχωρίζει από τις άλλες, επικοινωνώντας την επιθυμία τους να αισθάνονται ξεχωριστοί. Ό,τι θέλουμε όλοι, δηλαδή, celebrities και κοινοί θνητοί.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.