Το αντρικό στυλ και ο επαναπροσδιορισμός των αξιών του

Η Antony Morato παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021-22: "Always Belong".

Η καμπάνια αποτυπώνει έναν επαναπροσδιορισμό αξιών που επιχειρεί το brand: μια νέα φιλοσοφία η οποία μετατοπίζει την προσοχή από την εγωκεντρική ατομικότητα προς μια εξωστρεφή και, ταυτόχρονα, πιο σύγχρονη κοινότητα. Παράλληλα η νέα συλλογή της Antony Morato διατηρεί όπως πάντα τον κοσμοπολίτικο αέρα του brand.

Μια καθημερινή ιστορία τεσσάρων φίλων οι οποίοι περνούν χρόνο μαζί, από το πρωί έως το βράδυ, στους δρόμους της Κοπεγχάγης. Η μητρόπολη με τα κανάλια και την υπερσύγχρονη αρχιτεκτονική αποτελεί το ιδανικό φόντο, για να τονιστεί ο διεθνής χαρακτήρας του brand.

Το αντρικό στυλ και ο επαναπροσδιορισμός των αξιών του
ΑΝΤΟΝΙ ΜΟΡΑΤΟ 2

Οι πρωταγωνιστές απολαμβάνουν την αίσθηση του "ανήκειν" και αφιερώνουν χρόνο στους δεσμού που έχουν σημασία για εκείνους: της οικογένειας, των φίλων και της κοινότητας.

Ο στόχος του Paolo Zerbini ήταν να απαθανατίσει την καθημερινότητα μιας παρέας νέων με φόντο τη μητρόπολη: έτσι, η καμπάνια εστιάζει στη νέα γενιά και στα μέρη όπου κοινωνικοποιείται.

ΑΝΤΟΝΙ ΜΟΡΑΤΟ 1
ΑΝΤΟΝΙ ΜΟΡΑΤΟ 5

Ο σύγχρονος άνδρας της Antony Morato αποτυπώνεται ξεκάθαρα: ζει στην πόλη και είναι ευπροσάρμοστος, κοσμοπολίτης, ενδιαφέρεται για τους άλλους και είναι πάντα σίγουρος για τον εαυτό του.

 


Info

Βρείτε τις συλλογές Antony Morato σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και στο Bloobox.gr

Κεντρική διάθεση: Shop and Trade, 210 34 08 400

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.