
Ένα denim που δεν μοιάζει με κανένα άλλο
Καινοτομία, αειφορία και μοναδικό design από την G-Star.

Από το 1980 μέχρι σήμερα, η G-Star παραμένει πιστή στη φιλοσοφία "Just the Product” και από εκεί πηγάζει η ατέρμονη καινοτομία στο denim. Με στόχους την ποιότητα και τη συνεχή εξέλιξη, η G-Star είναι πλέον συνώνυμη με την πρωτοπορία και τη βιωσιμότητα. Στο sustainability η G-Star ακολουθεί μια 360 προσέγγιση που ξεκινά από το δίκαιο εργασιακό περιβάλλον, συνεχίζει με την υπεύθυνη χρήση υλικών και την ελαχιστοποίηση σπατάλης φυσικών πόρων και ολοκληρώνεται με το φιλανθρωπικό έργο του GSDR Foundation που ιδρύθηκε το 2007 από την G-Star. Έτσι η G-Star δεσμεύεται στην αποκλειστική χρήση βιώσιμων λύσεων για το μέλλον της μόδας και του περιβάλλοντος.
Σε αυτή την συλλογή η G-Star ανατρέχει στα archive κομμάτια του brand και τα εκσυγχρονίζει μέσω του sustainability.
Τα key pieces για την σεζόν FW’21 είναι denim πιστοποιημένα από τον οργανισμό Cradle to Cradle, που χρησιμοποιούν φυσικούς τρόπους βαφής, μη χημικούς για τον πλανήτη και sustainable βαμβάκι.

Η ανδρική σειρά περιλαμβάνει ανανεωμένα διαχρονικά denim styles όπως το Grip 3D Relaxed Tapered, το 3301 3D Slim και το all time classic A-Staq. Στην γυναικεία σειρά πρωταγωνιστούν τα loose fits όπως το Janeh Ultra High Mom, το Kate Boyfriend και το C-Staq 3D Boyfriend Crop.
Στην ανδρική σειρά το πεντάτσεπο 3301 3D Slim είναι το πιο κλασσικό στυλ της σειράς και σε αυτή την σεζόν παρουσιάζεται με ένα πιο clean cut κόψιμο και από sustainable βαμβάκι. Οι καθαρές του γραμμές βασίζονται στα western εργατικά παντελόνια και αποτελεί ένα wardrobe staple piece. Το όνομα και το χρώμα του 3301 είναι αντλημένα από το πρώτο raw denim που δημιούργησε η G-Star το 1996.
Μια νέα προσθήκη στα G-Star classics είναι το A-Staq, ένα μοντέλο που συνδυάζει την παράδοση με την καινοτομία, αντλώντας στοιχεία από δύο iconic μοντέλα του brand, το D-Staq και το Triple A. Οι ευρύχωρες τσέπες το καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμο, το πάνω μέρος του jean είναι πιο φαρδύ και σταδιακά στενεύει στον αστράγαλο, προσφέροντας το τέλειο κόψιμο.

Το Grip 3D Relaxed Tapered, υιοθετεί λεπτομέρειες από τα Γαλλικά workwear παντελόνια με το χαρακτηριστικό chino κόψιμό, που κυριαρχούσαν στις αρχές του 20ου αιώνα. Τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι οι εξωτερικές μπροστινές τσέπες και η ενισχυμένη τριπλή ραφή. Το στυλ όμως του Grip 3D Tapered είναι εμπνευσμένο από τη 90s skate κουλτούρα, έχει loose fit και εργονομικό σχεδιασμό. Το Grip 3D Relaxed Tapered είναι η 3η έκδοση του πρώτου Cradle to Cradle Certified® που κατασκευάζεται από το Gold G-Star Denim Fabric, όπως και το αρχικό μοντέλο είναι unisex, αλλά έχει ανανεωθεί αποκτώντας δυναμικό denim χαρακτήρα.
Info
@gstarraw_greece
Κεντρική διάθεση Sport And Fashion Freedom, τηλ. 212 0003710
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.